پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:39730
شنبه، ۲۳ تیر، ۱۳۹۷ | 13:55

سرپرست دانشگاه خوارزمی منصوب شد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر عزیزاله حبیبی را به سمت «سرپرست دانشگاه خوارزمی» منصوب کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران در حکم انتصاب وزیر علوم خطاب به دکتر عزیزی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه خوارزمی» منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر عزیزاله حبیبی دانشیار گروه شیمی آلی و پلیمر دانشکده شیمی دانشگاه خوارزمی است و تاکنون مسئولیت های مختلفی را در جهاد دانشگاهی تربیت معلم و همچنین دانشگاه خوارزمی از جمله معاونت های دانشجویی و فرهنگی و معاونت پشتیبانی را بر عهده داشته است.

وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم، سرپرست سابق دانشگاه خوارزمی در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها