جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

فراخوان حمایت از پژوهشگران «زیست فناوری» و طرح‌های پژوهشی «علوم شناختی»

نسخه قابل پرینت
کد خبر:39590
شنبه، ۱۶ تیر، ۱۳۹۷ | 10:37

فراخوان حمایت از پژوهشگران «زیست فناوری» و طرح‌های پژوهشی «علوم شناختی»

ستادهای توسعه فناوری در اطلاعیه‌هایی جداگانه از ساماندهی اقداماتی برای حمایت از پژوهشگران، فناوران و نوآوران حوزه‌های مرتبط خبر دادند.

به گزارش دیده بان علم ایران ستاد توسعه زیست فناوری با برنامه‌ریزی برای تجلیل از برترین‌های این حوزه در سه بخش پژوهشگر برتر، پژوهشگر برتر جوان و واحد پژوهشی برتر، نحوه حمایت‌های ستاد توسعه زیست فناوری با عناوین حمایت از پژوهشگران برتر، حمایت از پژوهشگران برتر جوان، حمایت از مراکز پژوهشی برتر، حمایت از مقالات، حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، حمایت از رساله‌های دکتری، حمایت از فرصت‌های مطالعاتی، حمایت از طرح‌های پژوهشی، حمایت از اقدامات بین‌المللی، حمایت از برگزاری نشست‌های تخصصی و فراخوان‌های پذیرش طرح‌های پژوهشی در حوزه زیست فناوری را در قالب آئین‌نامه‌های گروه پژوهش، زیرساخت و توسعه فناوری در سایت این ستاد منتشر کرده است.

پایان مرداد ماه ۱۳۹۷ به عنوان آخرین مهلت ارسال درخواست‌های پژوهشگران برای بهره‌گیری از حمایت‌های ستاد توسعه زیست فناوری اعلام شده است.

 اعطای گرنت پژوهشی به اساتید دانشگاهی فعال در حوزه دریا

در اقدام دیگری، ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده است که به‌منظور حمایت از اساتید دانشگاهی که در تدوین نقشه راه فناوری‌های دریایی مشارکت داشته‌اند، گرنت‌ها و برنامه‌های حمایتی اعطا می‌کند.

حمایت از چاپ مقالات ISI در مجلات برتر حوزه مهندسی دریا، حمایت از فرصت‌های مطالعاتی کوتاه‌مدت ویژه اساتید دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، طرح تحقیقاتی پسادکتری و طرح پژوهشی، همچنین حمایت از رساله دکتری و چاپ کتب تخصصی در حوزه علوم و فناوری‌های دریایی از جمله گرنت‌ها و برنامه‌های حمایتی است که برای اساتید دانشگاهی فعال که در روند تدوین نقشه راه دخیل هستند در نظر گرفته شده است.

انتشار فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی حوزه علوم شناختی

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز هشتمین فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی حوزه شناختی را به منظور افزایش هم‌افزایی پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی و با تمرکز بر مسائل شناختی فراگیر جامعه منتشر کرد.

فعالان این حوزه تا ۱۹ تیر ماه فرصت ارسال درخواست خود را با مراجعه به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی دارند. طرح پیشنهادی باید ترکیبی از حداقل دو پایان‌نامه باشد که جهت تحقق یک هدف تعریف شده‌اند.

پایان‌نامه‌های تعریف شده باید در راستای یک خط پژوهشی، توسعه فناوری یا خدمات در حوزه شناختی در چارچوب اولویت‌های ستاد باشد و دستاورد یکپارچه‌ای را دنبال کند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

گزارش ارزیابی اثرگذاری اقتصادی و فنّاورانه بروندادهای علمی ایران/ ایران از لحاظ«سهم مقالات کاربردی از کل مقالات»در رتبه پنجم کشورهای اسلامی

فراخوان حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد استارتاپ و هسته‌ فناور

گزارش تبصرة ۹ «قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیة آثار علمی» منتشر شد

شیوه نامه تعیین پایان‌نامه های محصول‌محور علوم پزشکی تدوین شد/حمایت ۱۰۰ میلیون تومانی از پایان نامه های محصول محور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

  1. جلیل گفت:

    خوبه دست شمادرد نکنه بابت همکاری و ایجاد انگیزه

سرخط خبرها