جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:38510
سه شنبه، ۱ خرداد، ۱۳۹۷ | 11:44

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب شد

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی دکتر محمد جلالی را به سمت دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب کرد.
به گزارش دیده بان علم ایران در حکم انتصاب دکتر مسعود برومند خطاب به دکتر محمد جلالی آمده است: «با توجه به ماموریت مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حمایت و بهره گیری از ظرفیت های انجمن های علمی در نظام تصمیم سازی بخش های مختلف آموزش عالی کشور، از جناب عالی انتظار می رود تمام توان و تلاش خود و مجموعه انجمن های علمی کشور را به کار گیرید تا به فضل الهی، امور تسهیل و ماموریت های سازمانی با موفقیت اجرا شود.
بدین منظور، برنامه ریزی و نظارت، انسجام و نظم سازمانی و بازنگری شیوه نامه ها در جهت روان سازی نظام های اجرایی از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راستا جناب عالی از اختیارات لازم برای تدوین شرح خدمات اجرایی و واگذاری فعالیت های تصدی گرایانه به انجمن ای علمی برخوردار می باشید.»
دکتر محمد جلالی متولد ۱۳۵۰ مشهد و فارغ التحصیل دوره دکتری تخصصی حقوق عمومی از دانشگاه پاریس ۱فرانسه (سوربن) و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی است.
تالیف مقالات متعدد علمی – پژوهشی در نشریات داخلی و خارجی و نیز مشارکت در چاپ کتاب هایی نظیر اندیشه های حقوق اداری و نیز پروژه جهانی تمرکز زدایی از جمله فعالیت های پژوهشی وی است.
وی همچنین دارای یک تالیف با موضوع «مساله تمرکز زدایی در حقوق ایران» به زبان فرانسه و منتشر شده در پاریس است و سالها سابقه تدریس در حوزه های حقوق اداری، حقوق اساسی، حقوق کار و نیز آزادی های عمومی را برعهده دارد.
دکتر جلالی پیش از این معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، مدیر گروه دموکراسی در کرسی و مرکز حقوق بشر، صلح و دموکراسی این دانشگاه و نیز دبیر کارگروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی بوده اند.
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر غلامحسین لیاقت دبیر سابق کمیسیون انجمن های علمی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

شیمیدان ایرانی برنده جایزه بین المللی یونسکو شد

عضویت یک شیمیدان ایرانی دیگر در فرهنگستان علوم جهان

۱۰ مرکز نوآوری، فردا در دانشگاه شهید بهشتی افتتاح می‌شوند

عضو هیات علمی دانشکده فیزیک دانشگاه شهید بهشتی درگذشت

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها