- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

برگزاری دوره کاربردی MBA مدیریت منابع انسانی در دانشگاه تهران

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای نخستین بار اقدام به برگزاری دوره کاربردی MBA مدیریت منابع انسانی کرده است.

به گزارش دیده بان علم ایران، نقش راهبردی و مؤثر نیروی انسانی در دستیابی به مزیت رقابتی و رشد و توسعه نیروی انسانی در سازمان‌ها، مستلزم سرمایه‌گذاری مستمر بر سرمایه‌های انسانی و فکری و برجسته کردن نقش واحد مدیریت منابع انسانی سازمان‌هاست.

تحول و توسعه واحد منابع انسانی سازمان‌ها در گرو تجهیز مدیران و کارشناسان این واحد به تفکر استراتژیک و فراهم کردن زمینه‌ای برای درک پیچیدگی‌ محیط‌های ملی و جهانی و اتخاذ تصمیم و اقدام به موقع و متناسب در تعامل با آن پیچیدگی‌ها است؛ لذا دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اقدام به طراحی MBA مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل ۳۴۰۰۰ کرده است.

همچنین در این دوره از تجربیات مدیران سازمان‌های بزرگ ایران به عنوان “مطالعه موردی” استفاده شده است و شرکت کنندگان می‌توانند به طور مستقیم از آخرین تجربیات موثر آنان بهره‌برداری کنند. همچنین برای نخستین بار در کشور این دوره با حضور بیش از ۲۰ نفر از اساتید مطرح منابع انسانی دانشگاه‌های سراسر کشور طراحی شده است.

مخاطبان این دوره مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت و منابع انسانی، آموزش، سرمایه انسانی هستند که سرفصل‌های طراحی ساختار سازمانی، تحلیل شغل و گریدینگ شغلی، برنامه‌ریزی منابع انسانی جذب، حقوق و مزایا ، مدیریت عملکرد کارکنان و پاداش، مدیریت منابع انسانی دیجیتال، تحلیل و توسعه شایستگی‌ها، مربی‌گری و منتورینگ، مدیریت استعدادها و جانشین پروری، برنامه‌ریزی استراتژیک منابع انسانی، مدیریت اخلاق و ارزش‌های سازمانی و … را با آخرین پیشرفت‌های حوزه منابع انسانی ارائه می کنند.

دوره یک ساله MBA دانشگاه تهران برای اولین بار با حضور اساتید برتر مدیریت منابع انسانی در کشور برگزار خواهد شد و به عنوان قوی‌ترین دوره منابع انسانی مطرح است. در این دوره به حضور اساتیدی از جمله دکتر ناصر میرسپاسی، دکتر بابک علوی، دکتر آرین قلی‌پور، دکتر محمد ابویی اردکان، دکتر بهزاد ابوالعلایی، دکتر سارا بانکی، دکتر ابراهیم شیخ، دکتر شاه حسینی و دکتر حسن دانایی فرد، دکتر خدایار ابیلی و… می‌توان اشاره کرد.

پس از پایان دوره و برگزاری آزمون نهایی نیز، گواهینامه پایان دوره یک ساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانش‌پذیر اعطا می‌شود.

مهمترین مزیت دوره کاربردی یک ساله MBA تبدیل کردن مجموعه‌ای از اطلاعات و دانش به مجموعه‌ای ارزشمند از مهارت‌ها، تجربیات و جسارت بکار بستن آن در سازمان‌ها و شرکت‌ها است. “یادگیری قواعد مدیریت منابع انسانی و مهارت‌های حوزه منابع انسانی”، “دستیابی به موقعیت‌های شغلی بهتر”، “گسترش ارتباطات کاری و شبکه کسب‌وکار”، “آشنایی با به‌روزترین مسائل مدیریت منابع انسانی، سرمایه انسانی” و “آشنایی با مدیریت منابع انسانی بر اساس مدل ۳۴۰۰۰” از جمله مزایای برگزاری این دوره‌هاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و یا رزرو دوره MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به سایت اینترنتی http://postmba.ir/ و یا سایت مرکز آموزش‌های کاربردی این دانشکده http://management.ut.ac.ir مراجعه کنند و یا با حضور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به آدرس بزرگراه چمران، پل گیشا، مرکز همایش‌ها، دفتر آموزش مدیریت منابع انسانی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۲۲۹۹۰۱-۸۸۲۲۰۵۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام