- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

استاد ایرانی، سردبیر مهمان مجله فرانسوی بیولوژی ملکولی

استاد گروه ژنتیک دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان سردبیر مهمان یک شماره از مجله بین المللی تخصصی فرانسوی انتخاب شد.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر ابوالفضل موفق، دعوت مجله بیولوژِی سلولی ملکولی از وی برای سردبیری شماره ای از این نشریه را که به پاس تلاش های علمی تحقیقاتی و عملکرد تخصصی این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی صورت گرفته، نشان دهنده ارج نهادن به تحقیقات علمی پژوهشگران فعال ایرانی و همچنین اعتماد جوامع بین المللی به عملکرد علمی تخصصی و فرهنگی دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی و فرصت مغتنمی برای اولویت چاپ مقالات در این مجله معتبر بین المللی عنوان کرده است.

این استاد ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه افزود: چاپ مقاله در این مجله تخصصی Cellular and Molecular Biology (CMB) با توجه به اندیکاسیون معتبر ISI-Web of science، Pubmed و Scopus از یک سو در ارتقای اعضای هیات علمی و کسب نمره اختصاصی برای فارغ التحصیلی دانشجویان مقطع PhD  ا تاثیرمثبت دارد و از سوی دیگر ضمن معرفی توانمندیها و ظرفیتهای تحقیقاتی و پژوهشی محققان این دانشگاه به سایر پژوهشگران به ویژه مراکز علمی کشور فرانسه، می تواند باعث کسب گرنت های تحقیقاتی و دستاورد دیگری برای این دانشگاه محسوب شود.

به گفته دکتر موفق در این مجله اولویت چاپ با Original article ، Reviews، Case report ، ShortCommunication، Meta analysis است و مقالات مرتبط با موضوعات سلولی مولکولی، ژنتیک، آنکولوژی خون و پاتولوژی در اولویت قرار دارند. همچنین اساتید تا کامل شدن ظرفیت شماره اختصاصی برای ارسال مقاله فرصت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: اساتید و پژوهشگران علاقمند برای ارسال مقالات خود می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این مجله تخصصی به نشانی https://cellmolbiol.org/index.php/cmb مراجعه کنند.

انتهای پیام