پنج شنبه، ۳۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 18 April , 2024

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم منصوب شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:36756
شنبه، ۱۸ فروردین، ۱۳۹۷ | 16:01

مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم منصوب شد

معاون پژوهش‌ و فناوری وزیر  علوم طی حکمی دکتر عبدالساده نیسی را به سمت مدیرکل دفترحمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری این وزاتخانه منصوب کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر مسعود برومند در بخشی از حکم انتصاب دکتر نیسی آورده است: «با توجه به ماموریت مهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در توسعه فرآیند نوآوری، حمایت، پشتیبانی و گسترش زیرساخت‌های پژوهش و فناوری و کارآفرینی از طریق ایجاد نظام‌های هماهنگ و منسجم از جناب‌عالی انتظار می رود تمام توان و تلاش خود و مجموعه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد را به کار گیرید تا به فضل الهی، امور تسهیل و ماموریت‌های سازمانی با موفقیت اجرا شود.

بدین منظور، برنامه‌ریزی و نظارت، ایجاد نظم سازمانی و روان سازی نظام های اجرایی از طریق ارتقای فضای کار گروهی و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی از ماموریت های جدید آن مدیریت است که جناب‌عالی برای انجام آن از اختیارات لازم برخوردارید»

دکتر عبدالساده نیسی، دانشیار گروه ریاضی دانشکده علوم ریاضی و رایانه دانشگاه علامه طباطبائی است. وی که در سال ۱۳۴۷ در روستای ابوحمیظه سوسنگرد متولد شده، دانش آموخته دکتری ریاضی کاربردی (شاخه معادلات دیفرانسیل جزئی) دانشگاه علم و صنعت ایران است.

نیسی، شش عنوان کتاب تالیفی یا ترجمه شده، ۳۲ مقاله منتشر شده در مجلات علمی پژوهشی داخلی و بین‌المللی، بالغ بر ۵۷ مقاله چاپ شده در مجموعه مقالات همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، هفت طرح پژوهشی، راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۵ پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری تخصصی را در کارنامه پژوهشی خود دارد.

وی از تاریخ آذرماه ۹۲ تاکنون به عنوان مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی و پیش از آن فعالیت در سمت‌هایی نظیر معاون اداری مالی و دانشجویی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی، معاون پشتیبانی و عملیاتی مرکز تحقیقات اقتصاد ایران، مشاور رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در امور فناوری و عضو شورای اداری دانشگاه فعالیت کرده است.

دکتر نیسی همچنین دبیر کمیته ساماندهی امور پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی، رئیس کمیته ساماندهی و هدفمندسازی دوره‌های تحصیلات تکمیلی، عضو حقوقی شورای دانشگاه علامه طباطبایی، دبیر کمیته تخصصی دکتری پژوهش‌محور دانشگاه، عضو شورای کرسی‌های نظریه‌پردازی؛ نقد و مناظره دانشگاه، عضویت در شوراهای پژوهشی و شورای انتشارات دانشگاه، عضو شورای فناوری دانشگاه، عضو کمیته راه‌اندازی دوره‌های مجازی دانشگاه علامه طباطبائی و عضو کمیته حمایت و نظارت بر فعالیت‌های انجمن‌های علمی این دانشگاه است.

دکتر برومند همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر جلال بختیاری، مدیرکل سابق دفترحمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

برکناری برومند از معاونت تحقیقات و فناوری وزرات علوم/ رحیمی، معاون وزیر علوم شد

آغاز «هفته پژوهش و فناوری» امسال از ۲۳ آذرماه/ برنامه های وزارت علوم در بزرگداشت هفته پژوهش

شورای عالی عتف به ریاست جهانگیری تشکیل جلسه داد/ در جلسه شورا پیشنهاد شد: ایجاد نظام هماهنگ برنامه ریزی، بودجه ریزی و ارزیابی عملکرد پژوهش و فناوری

معاون پژوهشی وزیر علوم، عضو شورای عالی استاندارد شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها