شنبه، ۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024

برتری تیم های ایرانی در پایان دومین روز ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸

نسخه قابل پرینت
کد خبر:36731
شنبه، ۱۸ فروردین، ۱۳۹۷ | 11:47

برتری تیم های ایرانی در پایان دومین روز ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸

سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با برگزاری لیگ های دانش آموزی، دانشجویی و کاربردی ادامه یافت که در پایان روز دوم نیز تیم های ایرانی در صدر اغلب لیگ های رقابتها قرار گرفتند.

به گزارش دیده بان علم ایران، در لیگ ربات های پرنده در بخش فضای باز و در مرحله مقدماتی در مجموع دور اول و دوم تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مقام اول رسید، تیم IRSE از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب دوم شد و تیم ATRON از داننشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر به مقام سوم رسید.

در لیگ ربات های پرنده در بخش مسابقات سرعت تیم SIRFPV به مقام نخست رسید، تیم PARNIA دوم شد و تیم FPV MAN از دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد به مقام سوم رسید. در این بخش تیم های IRSE از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب و ASEMAN از دانشگاه شهید باهنر کرمان به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در لیگ ربات های پرنده در بخش فضای داخل ساختمان تیم هایCYRUS، SAMEN و MEGA UAV به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در لیگ ربات امدادگر واقعی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با پیشتازی در تست های مختلف اول است، تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد در رتبه دوم قرار دارد و تیم دانشگاه خواجه نصیر طوسی نیز در جای سوم ایستاده است.

در لیگ ربات های مین یاب کنترل از راه دور و در مرحله نیمه نهایی رقابت ها تیم samauav با ۶۹۰۰ امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد، تیم SRC نیز با ۵۵۰۰ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد، تیم Royan نیز با ۵۰۰۰ امتیاز در جای سوم قرار گرفت و به دور بعد راه یافت. تیم های E4u و YRA نیز مجوز حضور در مرحله ی بعد را کسب کردند.

ربوکاپ آزاد ایران 2018

در لیگ ربات های آتش نشان با محوریت پلاسکو، تیم ARG در پایان مرحله دوم با ۵۲ هزار و ۶۴۶ امتیاز اول شد، تیم SAVEH با ۵۰ هزار و ۳۳۶ امتیاز به مقام دوم رسید و تیم YRA با ۴۵ هزار و ۳۰۰ رتبه ی سوم را به خود اختصاص داد.

در لیگ ربات های فوتبالیست سایز کوچک تا پایان روز دوم مسابقات، تیم های ER-Force، ZJU، Parsian، MRL و Immortals به ترتیب در رده های اول تا پنجم قرار دارند.

سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران از ۱۶ تا ۱۸ فروردین ماه جاری به همت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در سالن های ۱۱،۱۰،۹،۸،۷،۶ و ۲۷ برگزار می شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

شانزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران با معرفی برترین ها خاتمه یافت

تهران، میزبان شانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

ساخت ربات درمانگر «اختلال داخل مفصلی شانه» در کشور + فیلم

پاکسازی خودکار مقره‌های برق با ربات ایرانی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها