پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

تمام دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ملزم به ارائه پایان نامه هستند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:33750
جمعه، ۱۵ دی، ۱۳۹۶ | 13:18

تمام دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ملزم به ارائه پایان نامه هستند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه‌ای مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی در خصوص شیوه‌نامه اجرایی آیین‌نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد را به واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه ابلاغ کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران درمتن این بخشنامه آمده است: تمامی دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در تمام رشته‌ها ملزم به اخذ و دفاع از پایان‌نامه هستند.

در موارد خاص چنانچه دانشجویان تمام واحدهای آموزشی دوره را با میانگین کل حداقل ۱۴ گذرانده و پایان‌نامه را اخذ کرده باشند اما به دلایلی نتوانند از پایان‌نامه دفاع کنند، واحد دانشگاهی می‌تواند در صورت تایید گروه آموزشی، موافقت شورای پژوهشی و شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد دانشگاهی مراتب را از طریق استان به کمیسیون موارد خاص سازمان مرکزی ارسال کند تا در صورت موافقت، معادل تعداد واحد پایان‌نامه از واحدهای درسی مصوب رشته خود و در صورت نبود درس، از رشته‌های مرتبط به تشخیص گروه آموزشی، اخذ و در صورت گذراندن آن با رعایت سایر مقررات به شیوه آموزش‌محور دانش‌آموخته شوند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

گزارش تبصرة ۹ «قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیة آثار علمی» منتشر شد

شیوه نامه تعیین پایان‌نامه های محصول‌محور علوم پزشکی تدوین شد/حمایت ۱۰۰ میلیون تومانی از پایان نامه های محصول محور

تعلیق مصوبه ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیرمرتبط

نگاهی متفاوت به پشت پرده پدیده پایان‌نامه نویسی/پایان‌نامه‌نویسان، ظهور «پرولتاریای پژوهشی جدید»/پایان‌نامه نویسی که سالی ۱۰۰ پایان‌نامه می‌نویسد!

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها