جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

ابقای روسای دانشگاه های فردوسی مشهد و علم و صنعت

نسخه قابل پرینت
کد خبر:33066
شنبه، ۲ دی، ۱۳۹۶ | 12:45

ابقای روسای دانشگاه های فردوسی مشهد و علم و صنعت

دکتر غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر محمد کافی را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه فردوسی مشهد ابقا کرد.

به گزارش دیده بان علم ایران در نشستی با اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه فردوسی مشهد که در باشگاه مفاخر و پیشکسوتان دانشگاه برگزار شد ، وزیر علوم تحقیقات و فناوری با قدردانی از زحمات مسوولان این دانشگاه در توسعه دیپلماسی علمی و جذب دانشجویان خارجی خاطرنشان کرد: دانشگاه فردوسی مشهد رتبه اول در جذب دانشجویان بین‌المللی را دارا بوده و این جزء افتخارات این دانشگاه است .

در پایان این نشست دکتر غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر محمد کافی را به مدت چهار سال در سمت ریاست دانشگاه فردوسی مشهد ابقا کرد.

دکتر غلامی همچنین با صدور حکمی، دکتر محمدعلی برخورداری را برای مدت چهار سال دیگر به سمت رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران منصوب کرد.

دکتر محمدعلی برخورداری استاد گروه آموزشی سازه دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران است و از سال ۱۳۹۲ تاکنون ریاست این دانشگاه را بر عهده داشته است. از دیگر سوابق مدیریتی وی می توان به ریاست دانشگاه یزد از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۷، ریاست دانشگاه زنجان از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ و ریاست دانشگاه تربیت معلم تهران از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۵ اشاره کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

بهینه‌سازی تولید پپتیدهای نوترکیب ضد مقاومت آنتی بیوتیکی به ابتکار محقق ایرانی

رقابت خودروی «فرمول دانشجویی» ایرانی با تیم‌های دانشجویی از ۸۰ کشور دنیا

عضویت دو دانشگر ایرانی در آکادمی علوم جهان

وزیر علوم: فعلا خبری از تعویق آزمون سراسری و کارشناسی ارشد نیست

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها