پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

سیزدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان برگزار می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:32493
سه شنبه، ۲۱ آذر، ۱۳۹۶ | 14:24

سیزدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان برگزار می شود

سیزدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران در این کنگره که با همکاری  نهادهای علمی داخلی و بین المللی برگزار می شود، مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی میزبان متخصصانی از کشورهای  آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، یونان، مجارستان، انگلستان و هلند است که به ارایه آخرین دستاوردهای علمی درخصوص تشخیص و درمان این بیماری خواهند پرداخت.

در کنگره مذکور پیرامون محورهایی نظیر اپیدمیولوژی، ریسک‌فاکتورها، پیشگیری و غربالگری، بیولوژی مولکولی و ژنتیک، تازه‌های تشخیص و مرحله‌بندی، تازه‌های‌درمانی، توانبخشی، مسائل روانی، اقتصادی اجتماعی و سلامت معنوی بحث و تبادل نظر انجام خواهد شد. همچنین کارگاه های جانبی طی سه روز کنگره برگزار خواهد شد که شرکت کنندگان می توانند از آنها بهره گیرند.
این کنگره علمی از امتیاز بازآموزی برای گروههای هدف برخوردار است که متخصصان جراحی (جراحی عمومی،جراحی پلاستیک ،ترمیمی و سوختگی،جراحی قفسه صدری)، متخصصان پرتو درمانی، گروه های پرستاری (دکتری، کارشناسی ارشد)، پزشکان عمومی، متخصصان رادیولوژی، متخصصان پزشکی هسته ای، متخصصان آسیب شناسی، متخصصان علوم آزمایشگاهی (دکتری  و کارشناسی ارشد ژنتیک انسانی (ژنتیک پزشکی)،دکتری ژنتیک مولکولی)، فوق تخصص خون و سرطان بالغان، گروه مامایی (کارشناسی ارشد و دکتری ) از جمله گروههای هدف این کنگره می باشند.
براساس اعلام دبیرخانه کنگره آخرین مهلت ارسال مقالات ۱۵ دی ماه است که  علاقمندان می توانند مقالات مرتبط با محورهای مورد بحث کنگره را در مهلت مقرر  از طریق پست الکترونیکی به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.
علاقمندان برای دریافت  اطلاعات بیشتر درخصوص سیزدهمین کنگره بین المللی سرطان پستان و نحوه ارسال مقالات می توانند به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی ibcc.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

یافته محققان ایرانی در خصوص هم‌افزایی تاثیر دو دارو در درمان سرطان پستان

ساخت سامانه کمک تشخیصی سرطان پستان با استفاده از هوش مصنوعی در کشور

ترکیبات زیستی انگور در پیشگیری و درمان سرطان پستان موثرند

ارائه یک مدل تشخیصی بالقوه برای تشخیص زودهنگام سرطان پستان

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها