چهارشنبه، ۲۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Wednesday, 17 April , 2024

وزیر علوم: جذب استاد از مسائل مهم آموزش عالی کشور است

نسخه قابل پرینت
کد خبر:31205
دوشنبه، ۲۹ آبان، ۱۳۹۶ | 15:26

وزیر علوم: جذب استاد از مسائل مهم آموزش عالی کشور است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: جذب اعضای هیأت علمی در دانشگاهها و مراکز پژوهشی و فناوری از مسائل مهم آموزش عالی کشور است و وزارت علوم نسبت به آن احساس تکلیف و مسئولیت ویژه ای دارد.

به گزارش دیده بان علم ایران دکتر منصور غلامی در جلسه هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی شرکت کرد و از نزدیک در جریان نحوه بررسی پرونده‌های متقاضیان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور قرار گرفت.

دکتر غلامی در این جلسه با قدردانی از اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیات علمی، اظهار امیدواری کرد که با دقت و امعان نظر اعضای هیأت مرکزی جذب، زمینه دسترسی همه متقاضیان به حق و حقوق خود براساس قانون و موازین عدالت فراهم شود و افرادی که نمی توانند در اولویت جذب به عنوان عضو هیات علمی قرار گیرند، با شفافیت اقناع شوند.

در ادامه این جلسه، اعضای هیأت مرکزی جذب با قدردانی از وزیر علوم برای تشکیل این نشست، حضور وی را در هیأت مرکزی جذب اعضای هیات علمی- در روزهای آغازین تصدی مسئولیت وزارت علوم- نشانه توجه ویژه دکتر غلامی به امور اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی توصیف کردند.

در این نشست، همچنین دکتر محمدرضا رضوان‌طلب، رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، گزارش مختصری در خصوص اقدامات و دستاوردهای این مرکز به وزیر علوم ارائه کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

وزیر علوم: فعلا خبری از تعویق آزمون سراسری و کارشناسی ارشد نیست

برکناری برومند از معاونت تحقیقات و فناوری وزرات علوم/ رحیمی، معاون وزیر علوم شد

فردا در تهران برگزار می شود: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور/ افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و رونمایی از ۴۰ دستاورد فناورانه

انتصاب خاکی صدیق به معاونت آموزشی وزیر علوم/سرپرست جدید دانشگاه صنعتی خواجه نصیر منصوب شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها