پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

اولین گروه دانشجویان دوره مشترک دکتری دانشگاه های «شریف» و «مکوآری» استرالیا معرفی می شوند

نسخه قابل پرینت
کد خبر:30460
شنبه، ۲۰ آبان، ۱۳۹۶ | 11:41

اولین گروه دانشجویان دوره مشترک دکتری دانشگاه های «شریف» و «مکوآری» استرالیا معرفی می شوند

اولین گروه از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برای حضور در دوره مشترک دکتری با دانشگاه مکوآری استرالیا به زودی معرفی خواهند شد.
به گزارش دیده بان علم ایران هیأتی آکادمیک از دانشگاه مکوآری استرالیا ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف با برخی از مسئولین این دانشگاه دیدار کردند.
و در جلسه ای که در دفتر مدیریت امور بین الملل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، دکتر تریسی راشمر، معاون پژوهش عالی دانشکده علم و مهندسی دانشگاه مکوآری، دکتر محسن اسدنیا، استاد دانشکده علم و مهندسی، آقای تنویر شاهد، مدیر منطقه ای دفتر بین الملل و آقای شهرام میرزائی از دفتر بین الملل این دانشگاه با دکتر سیم چی، مدیر امور بین الملل دانشگاه، دکتر هرمزی نژاد، مدیر پژوهشی دانشگاه، دکتر مهرانی، عضوهیئت دانشکده مهندسی برق، دکتر بهزادی پور، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک و دکتر معصومیان، مشاور امور بین الملل دانشگاه صنعتی شریف دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این جلسه عملیاتی سازی قرارداد دوره مشترک دکتری که به تازگی به امضای دو دانشگاه رسیده است مورد بحث قرار گرفت.
دکتر مهرانی، اقدامات اولیه انجام شده و اولین گروه از دانشجویان دکترای دانشگاه صنعتی شریف برای این دوره مشترک به زودی معرفی خواهند شد.
به علاوه، بازدید کوتاه مدت دانشجویان کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف از دانشگاه مکوآری مورد مذاکره قرار گرفت. دکتر مهرانی خاطرنشان کرد: دانشجویان کارشناسی دانشگاه مکوآری نیز می توانند از پژوهشکده ها و آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی شریف بازدید کنند.
در ادامه ی این جلسه، دکتر سیم چی بر استراتژی های بین المللی سازی دانشگاه صنعتی شریف متمرکز و یادآور شد: ایجاد روابط بلندمدت با دیگر دانشگاه ها یکی از اولویت های دانشگاه صنعتی شریف است.
مدیر امور بین الملل دانشگاه خاطرنشان کرد، این روابط بلندمدت می تواند شامل شبکه ای کردن مراکز پژوهشی، پارک های علم و فناوری و آزمایشگاه های مرکزی دانشگاه برای برگزاری پروژه های مشترک باشد.
پس از این جلسه، دکتر راشمر، سخنرانی را با عنوان «پژوهش تحصیلات تکمیلی در استرالیا» برای تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف ارائه کرد.
پس از آن نیز دکتر اسدنیا به معرفی دانشکده علم و مهندسی مکوآری پرداخت و در نهایت، این هیأت از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه بازدید کردند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

تلاش دانشگر ایرانی برای بررسی بافت‌های سرطانی با مدل‌سازی تومور مجازی

جایزه مخترع برتر جهان اسلام به دانشیار دانشگاه صنعتی شریف رسید

تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

پایش و عیب‌یابی بلبرینگ ادوات مکانیکی با نرم‌افزار ابداعی محققان ایرانی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها