جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

سومین دوره مسابقات کدکاپ در دانشگاه شریف آغاز شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:27887
چهارشنبه، ۵ مهر، ۱۳۹۶ | 14:01

سومین دوره مسابقات کدکاپ در دانشگاه شریف آغاز شد

سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.
به گزارش دیده بان علم ایران سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ با هدف افزایش دانش و مهارت برنامه‌نویسی شرکت‌کنندگان و کاربردی کردن این مهارت و دانش در صنعت فناوری اطلاعات کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
سومین دوره مسابقات برنامه نویسی کدکاپ شریف در چهار دسته دست‌گرمی، مقدماتی، انتخابی و نهایی برگزار خواهد شد. مسابقه‌ دست‌گرمی برای آشنایی با سبک سوال‌های مسابقه و همراه با اهداف آموزشی از یکم مهرماه آغاز شده و تا هفتم مهرماه ادامه خواهد شد.
مسابقه‌ مقدماتی در تاریخ ۱۱ مهرماه برگزار خواهد شد. همچنین مسابقه‌ی انتخابی این دوره ۱۴مهرماه برگزار و در نهایت مسابقات حضوری در تاریخ ۲۷ و ۲۸ مهر در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
شرکت در مسابقه‌ مقدماتی برای راهیابی به مرحله‌ حضوری الزامی است. مسابقات مقدماتی در قالب تیم‌های دو نفره برگزار خواهد شد و در نهایت ۱۰۰ تیم برتر مسابقه‌ مقدماتی به مسابقه‌ی حضوری در دانشگاه صنعتی شریف راه پیدا می‌کنند.
شایان ذکر است آخرین مهلت ثبت‌نام در مسابقه‌ کدکاپ تا زمان شروع مسابقه‌ انتخابی (روز ۱۳ مهر) می‌باشد و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به آدرس https://codecup.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

تلاش دانشگر ایرانی برای بررسی بافت‌های سرطانی با مدل‌سازی تومور مجازی

جایزه مخترع برتر جهان اسلام به دانشیار دانشگاه صنعتی شریف رسید

تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف

پایش و عیب‌یابی بلبرینگ ادوات مکانیکی با نرم‌افزار ابداعی محققان ایرانی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها