پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

امضای تفاهم‌نامه «توسعه تولید محصولات دانش‌بنیان سلامت»

نسخه قابل پرینت
کد خبر:27654
یکشنبه، ۲ مهر، ۱۳۹۶ | 13:46

امضای تفاهم‌نامه «توسعه تولید محصولات دانش‌بنیان سلامت»

تفاهم‌نامه همکاری توسعه تولید محصولات دانش‌بنیان حوزه سلامت در راستای تحقق برنامه   صیانت از بازار ملی در حوزه دانش‌بنیان میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور امضا شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران توسعه نظام ارزیابی و رتبه‌بندی تولیدکنندگان محصولات دانش‌بنیان داخلی حوزه سلامت در جهت تشخیص تولیدکنندگان صاحب صلاحیت داخلی ، بازارسازی محصولات دانش‌بنیان داخلی ، ارتقا ابزارهای مؤثر در حمایت از تولیدکنندگان محصولات دانش‌بنیان حوزه سلامت، رقابت‌پذیر شدن شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داخلی، برنامه‌ریزی برای ارتقای توانمندی‌های داخلی و تولید و صادرات محصولات دانش‌بنیان در حوزه‌های اولویت‌دار حوزه سلامت با تمرکز بر اقلام کلیدی دارو و تجهیزات پزشکی، فعال‌سازی و استفاده موثرتر از ظرفیت‌های موجود تجهیزات و امکانات بخش سلامت از طریق بازسازی و نوسازی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

تفاهم‌نامه همکاری توسعه تولید محصولات دانش‌بنیان حوزه سلامت میان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به امضا رسید.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

فردا در تهران برگزار می شود: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور/ افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و رونمایی از ۴۰ دستاورد فناورانه

رونمایی از یک محصول نانویی با کاربردهای بهداشتی، پزشکی و غذایی

رونمایی از هفت محصول فناورانه در حوزه سلامت

خانه استارتاپ اهواز افتتاح شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها