پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

ستاری وعده حمایت از تاسیس «بنیاد میرزاخانی» داد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:26404
دوشنبه، ۱۳ شهریور، ۱۳۹۶ | 12:22

ستاری وعده حمایت از تاسیس «بنیاد میرزاخانی» داد

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در بازدید از دفتر دانشگاه علمی کاربری رعد گفت:  آمادگی هرگونه حمایت مادی و معنوی را برای تاسیس بنیاد زنده‌یاد پروفسور مریم میرزاخانی داریم.

به گزارش دیده‌بان علم ایران سورنا ستاری با تاکید بر شناسایی استعدادهای درخشان در عرصه های علمی و اجتماعی به ویژه در حوزه کارآفرینی و ایجاد شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها گفت: در حال حاضر شرکت‌هایی همچون اسنپ و تپسی در ایران و فیس بوک و واتس آپ در سطح بین المللی توانسته اند در زمان کوتاهی حرف نخست در زمینه کسب و کار را بزنند.


رییس بنیاد ملی نخبگان در بخش بعدی سخنان خود به موضوع طرح شهاب و شناسايي استعدادهای درخشان از کلاس چهارم دبستان به بعد بر اساس این طرح، اشاره و بیان کرد: این طرح می تواند یکی از روش های مناسب برای شناسایی استعدادهای درخشان باشد.


ستاری همچنین در نظر گرفتن جوائز برای کشف نخبگان و ادامه حمایت از این استعداد ها را امری مهم دانست و در پایان نکاتی را پیرامون راه‌های جذب نخبگان ایرانی خارج از کشور مطرح کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

برگزیدگان جایزه علمی «مریم میرزاخانی» تقدیر شدند

فردا در تهران برگزار می شود: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور/ افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و رونمایی از ۴۰ دستاورد فناورانه

رونمایی از یک محصول نانویی با کاربردهای بهداشتی، پزشکی و غذایی

رونمایی از هفت محصول فناورانه در حوزه سلامت

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها