- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

حمایت پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی از اعزام دانشجو به خارج در راستای طرح‌های تحقیقاتی

رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی اظهار داشت: بر اساس تفاهم های صورت گرفته با برخی از دانشگاه ها و موسسات پژوهشی معتبر دنیا، دانشجویان این پژوهشکده برای اعزام به خارج از کشور جهت اجرای طرح های تحقیقاتی از حمایت های لازم برخوردار می شوند.

به گزارش دیده بان علم ایران، دکتر نیراعظم خوش خلق سیما در نشستی صمیمانه با جمعی از دانشجویان پژوهشکده ضمن تاکید بر لزوم تحرک و تلاش بیشتر دانشجویان برای ارتقای علمی آنها گفت: امکان ارتباط و اعزام دانشجویان به خارج از کشور از جمله استرالیا برای گذراندن طرح های پژوهشی وجود دارد و شما باید از این فرصت به خوبی استفاده کنید.

وی افزود: ما در پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی اصرار داریم که دانشجویان برای آگاهی از آخرین یافته ها و دستاوردهای این حوزه در مراکز معتبر دنیا، تجربه کسب کنند و آموزه های خود را به داخل کشور منتقل نمایند.

دکتر خوش خلق سیما با بیان اینکه دانشجویان باید مطالبه گر باشند، خطاب به آنها تصریح کرد: هر روزتان باید با دیروز متفاوت باشد و نباید دچار روزمرگی شوید. شما باید برای آینده خودتان تصمیم بگیرید و هدف گذاری کنید نه اینکه اجازه بدهید روزگار برای شما تصمیم بگیرد. شما باید این سوال را از خودتان بپرسید که اگر وجود من نباشد، چه اتفاقی می افتد؟ پاسخ به این سوال، میزان تاثیرگذاری شما را نشان می دهد.

وی از حمایت مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی از دانشجویان برای اعزام به خارج از کشور به میزان ۶۵ درصد هزینه ها، خبر داد و گفت: برای بهره مندی از این فرصت ها باید تعامل بیشتری با اساتید و اعضای هیات علمی پژوهشکده داشته باشید و درخواست های خود را پیگیری نمایید.

در ادامه این نشست صمیمانه، دانشجویان حاضر در این جلسه، مشکلات و مسائل خود را در خصوص مسایل علمی و اداری با رئیس پژوهشکده مطرح کردند و دکتر خوش خلق سیما ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات مطرح شده، قول داد مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان را پیگیری کند.

انتهای پیام