پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

اعطای جایزه «زیست ‌ایران» به برترین‌های زیست‌فناوری

نسخه قابل پرینت
کد خبر:25064
سه شنبه، ۲۴ مرداد، ۱۳۹۶ | 16:23

اعطای جایزه «زیست ‌ایران» به برترین‌های زیست‌فناوری

جایزه «زیست ایران» همزمان با سومین جشنواره  زیست‌فناوری ایران که شهریورماه توسط ستاد توسعه زیست‌فناوری و صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری زیست‌فناوری برگزار می‌شود، اعطا می شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، سومین جشنواره زیست فناوری ایران و چهارمین نمایشگاه ارزیابی دستاوردهای فعالان حوزه زیست فناوری، ۲۹ شهریورماه با شعار “زیست فناوری، مسیری نوین در راستای تولید و اشتغال دانش‌بنیان” در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

دست‌یابی به ۳ درصد بازار جهانی در سال ۱۴۰۴، ایجاد روحیه رقابت سالم در بین فعالان حوزه زیست فناوری، هدایت فعالیت‌ها به سمت اولویت‌های کشور و شناسایی و معرفی و تشویق فعالان زیست فناوری از اهداف برگزاری مراسم جایزه زیست ایران است.

در این رقابت ملی در هریک از حوزه‌های کشاورزی، پزشکی، صنعتی/تجهیزات/محیط زیست، برترین‌های شرکت‌ها (نوپا، تولیدی و صنعتی)، فناوری و مرکز رشد که بیشترین سهم را در اتصال حلقه‌های زنجیره ارزش زیست‌فناوری از مرحله تولید دانش تا ثروت (در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی) داشته‌اند، معرفی شده و با حضور مقامات بلندپایه کشور در اختتامیه نمایشگاه زیست‌فناوری ایران با اهدای تندیس و جوایز قدردانی می‌شود.

آخرین مهلت ثبت نام و تکمیل پرونده برای شرکت در جشنواره،  ۳۰ مرداد ماه تعیین شده است و اسامی برگزیدگان و برترین‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه زیست‌فناوری در ۲۹ شهریور ماه اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی http://irbiotech.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پژوهشگاه رویان، میزبان بیوتکنولوژیست های غرب آسیا و شمال آفریقا

افزایش ۴۸ درصدی اعتبارات بخش زيست فناوري در لایحه بودجه ۱۴۰۰

هشدار رییس انجمن ایمنی زیستی: جلوگیری از پیشرفت کشورهای در حال توسعه در بیوتکنولوژی از اهداف «راهبرد پدافند زیستی‌ آمریکا» است

رییس ستاد توسعه زیست فناوری: هیچ ابهام قانونی در زمینه تراریخته ها وجود ندارد/سند ویژه در حوزه تراریخته تدوین می شود

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها