جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

اعطای “جایزه زیست ایران” به برترین های زیست فناوری

نسخه قابل پرینت
کد خبر:23942
یکشنبه، ۸ مرداد، ۱۳۹۶ | 09:22

اعطای “جایزه زیست ایران” به برترین های زیست فناوری

“جایزه زیست ایران” همراه با نمایشگاه زیست فناوری ایران توسط ستاد توسعه زیست فناوری و صندوق حمایت از سرمایه گذاری زیست فناوری در شهریور ماه ۱۳۹۶ در سطح ملی برگزار می‌شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران چهارمین نمایشگاه ارزيابي دستاوردهای فعالان حوزه زیست فناوري و معرفي برترين‌هاي زيست‌فناوري ايران ضمن نمایش پتانسیل های بالقوه کشور در زمینه علم و فناوری، گامی موثر در ایجاد تحرک و رونق اقتصادی در پی خواهد داشت و این نمایشگاه با شناسایی و تشویق فعالان علم و فناوری در زمینه تبدیل علم به فناوری و در نهایت اشتغالزایی و افزایش تولید داخلی موثر خواهد بود.

اهداف برگزاری مراسم جایزه زیست ایران شامل تحقق دست‌یابی به ۳ درصد بازار جهانی در سال ۱۴۰۴،

ایجاد روحیه رقابت سالم در بین فعالان حوزه زیست فناوری، هدایت فعالیت‌ها به سمت اولویت‌های کشور

و شناسایی، معرفی و تشویق فعالان زیست فناوری است.

در اين رقابت ملی، در هریک از حوزه‌هاي كشاورزي، پزشكي، صنعتی/تجهیزات/محیط زیست، برترین‌های شركت‌ها (نوپا، تولیدی و صنعتی)، فناوری و مركز رشد كه بيشترين سهم را در اتصال حلقه‌هاي زنجيره ارزش زيست‌فناوري از مرحله توليد دانش تا ثروت (در عرصه‌هاي داخلي و بين‌المللي) داشته‌اند معرفي شده و از آن‌ها طي مراسمی با حضور مقامات بلندپايه كشور در اختتامیه برگزاري نمايشگاه زيست‌فناوري ايران با اهداي تنديس و جوايز قدرداني مي‌شود.

آغاز ثبت‌نام این نمایشگاه، ۲۴ تیر ماه سال جاری بود و پايان ثبت‌نام و تكميل پرونده براي شركت در جشنواره نیز ۳۰ مرداد ۹۶ تعیین شده است و اسامی برگزيدگان و برترين‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه زیست فناوری در ۲۹ شهریور ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

فراخوان حمایت ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد استارتاپ و هسته‌ فناور

انتظار سه ماهه پنبه تراریخته سه ساله شد/تاکید جامعه بیوتکنولوژی بر تسریع روند تولید محصولات تراریخته

در قطعنامه همایش بیوتکنولوژی تاکید شد: تسریع روند قانونی صدور مجوز رهاسازی محصولات تراریخته و ویراسته/آزادی سریع چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی ایران از بازداشت آمریکا

مشارکت ایران در تدوین دستورالعمل‌های جهانی نانومواد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها