- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

اصفهان، میزبان هم‌اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری

ششمین جلسه هم اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری کشور با حضور دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) و استانداران آذربایجان شرقی، اصفهان و یزد روز چهارشنبه چهارم مرداد در محل شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تشکیل می‌شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری مسئولیت راهبری و مدیریت تاسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری را در کشور برعهده دارد. از این رو دبیرخانه شورای عالی عتف به منظور هماهنگی و هم افزایی عوامل موثر در حوزه علم و فناوری کشور پنج جلسه هم‌اندیشی در تهران، یزد، تبریز، مشهد و بوشهر برگزار کرد.

در ششمین جلسه هم اندیشی، مدیران و کارشناسان دبیرخانه شورای عالی عتف، نمایندگان دستگاههای اجرایی ذیربط، نمایندگان استانهای دارای مجوز منطقه ویژه علم و فناوری از استانهای آذربایجان شرقی، خراسان رضوی،اصفهان، یزد و بوشهر نیز حضور دارند.

گزارش فعالیتهای مناطق ویژه علم و فناوری، پروژه های در حال انجام مناطق ویژه و گزارشی از فعالیتهای بین المللی دبیرخانه شورا با موسسات بین المللی همچون سازمان صنعتی ملل متحد(UNIDO)، موسسه فناوری اتریش(AIT) و … در این هم اندیشی ارائه می شود.

انتهای پیام