جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

نحوه ثبت‌نام متقاضیان جذب در «هیات‌ علمی دانشگاه‌ها» اعلام شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:23302
چهارشنبه، ۲۸ تیر، ۱۳۹۶ | 12:40

نحوه ثبت‌نام متقاضیان جذب در «هیات‌  علمی دانشگاه‌ها» اعلام شد

هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با صدور اطلاعیه ای، نحوه ثبت نام و تکمیل اطلاعات متقاضیان جذب در هیات‌های علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی را اعلام کرد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران در این اطلاعیه  از متقاضیان جذب که تا تاریخ بهمن ماه سال گذشته در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ثبت نام کرده‌ اند، خواسته شده تا با مراجعه به سامانه این هیات به نشانی:  http://jz.farhangoelm.ir/farakhan نسبت به تکمیل اطلاعات تحصیلی خود اقدام کنند.

در این اطلاعیه همچنین با اشاره به این  که متقاضیانی که در فراخوان ثبت نام نکرده اند مجاز به تکمیل این فرم نیستند، از متقاضیان دریافت «بورسیه تحصیلی» هم که در حین تحصیل اشتغال به کار داشته اند، خواسته شده تا از تکمیل این فرم خودداری کنند.
همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه از دانش آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور خواسته شده تا  علاوه بر انتخاب دانشگاه‌های خارج از کشور از لیست دانشگاه‌ها، نام دانشگاه  را در قسمت توضیحات وارد کنند.
 دانش آموختگان حوزه‌های علمیه نیز باید علاوه بر انتخاب حوزه علمیه از لیست دانشگاه‌ها، نام حوزه علمیه  را در قسمت توضیحات وارد کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

دکتر رکنی زاده، استاد فیزیک دانشگاه: سخنان اخیر وزیر بهداشت، نشان روشنی از عدم شناخت بخش بزرگی از دولتمردان و حتی دانشگاهیان از مفهوم «نهاد علم» است

تحصیل در تمام دانشگاه ها برای معلولان، رایگان شد

صالحی: تعیین سرفصل تحقیقات از سوی پژوهشگر از معضلات دیدگاه غیر مولد به دانشگاه ها است

برترین دانشگاه های ایران براساس رتبه بندی عملکرد آکادمیک «یورپ» کدام اند؟

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها