پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

مهلت ثبت‌نام وام ویژه دکتری تمدید شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:22459
شنبه، ۱۷ تیر، ۱۳۹۶ | 13:33

مهلت ثبت‌نام وام ویژه دکتری تمدید شد

مهلت ثبت‌نام وام ویژه دکتری تا ۲۵ تیرماه جاری تمدید شد.

به گزارش دیده بان علم ایران، ذوالفقار یزدان مهر،‌ مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان دکتری و به منظور پوشش حداکثری متقاضیان مهلت ثبت نام وام مذکور تا ۲۵ تیرماه جاری تمدید شد.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از این وام، افزود: تا کنون حدود ۱۵ هزار نفر از دانشجویان دکتری برای دریافت این وام ثبت‌نام کرده اند.

مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این وام به تمام دانشجویان متقاضی پرداخت خواهد شد.

یزدان مهر به روند پرداخت این وام اشاره کرد و افزود: همانطور که قبلاً اعلام کردیم به محض تایید و ارسال لیست متقاضیان توسط دانشگاه مربوطه، مراحل پرداخت در صندوق آغاز و حداکثر ظرف ۱۵ روز وام پرداخت می‌شود، تعدادی لیست نیز مربوط به وام تحصیلی دکترا به صندوق ارسال شده که تا پایان همین هفته به حساب دانشجویان واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: میزان وام ویژه دکتری مجموعا از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سال ۹۳ به ۱۱۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده و تمهیداتی در صندوق رفاه دانشجویان اندیشیده شده که براساس آن به تمام متقاضیان وام تعلق می‌گیرد، بنابراین جای نگرانی از سوی دانشجویان دکتری وجود ندارد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

رییس دانشگاه شریف ابقا شد

صالحی: تعیین سرفصل تحقیقات از سوی پژوهشگر از معضلات دیدگاه غیر مولد به دانشگاه ها است

ابقای روسای دانشگاه های فردوسی مشهد و علم و صنعت

تنها ۳۰ درصد اعتبارات پژوهشی ۹۶ به دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وزارت علوم اختصاص یافت

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها