جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

در یک رساله بازاریابی طراحی شد: مدل راهبردی رقابت‌پذیری برند برای ورود به بازار جهانی صنایع غذایی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:22123
دوشنبه، ۱۲ تیر، ۱۳۹۶ | 15:12

در یک رساله بازاریابی طراحی شد: مدل راهبردی رقابت‌پذیری برند برای ورود به بازار جهانی صنایع غذایی

 صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور از رساله دکتری دانشجوی دانشگاه سمنان به عنوان طرح راهبردی و کاربردی حمایت کرد .

به گزارش دیده بان علم ایران رساله مهدی دهقانی سلطانی، دانشجوی مدیریت بازاریابی بین الملل دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری دانشگاه سمنان با عنوان «طراحی و تبیین مدل راهبردی رقابت پذیری برند برای ورود به بازارهای بین الملل ، مورد مطالعه: صنایع غذایی کشور» به عنوان یک طرح راهبردی و کاربردی که به یکی از مسایل اصلی در برنامه راهبردی صنایع غذایی در وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران پرداخته است مورد حمایت قرار گرفت.
این رساله به راهنمایی دکتر داود فیض و دکتر علیرضا موتمنی و مشاوره دکتر اسدالله کرد ناییج و دکتر عظیم زارعی به رشته تحریر در آمده است .
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور که در سال ۸۲ با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تأسیس شده با بیش از ۲۰۰ عضو هیات علمی در قالب کارگروه‌های تخصصی ۱۵ گانه و ۹ هزار نیروی متخصص و خبره در قالب بانک داوران و مجریان طرح‌های پژوهشی است.
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران بر طبق اساسنامه‌اش، دارای شخصیت حقوقی مستقل بوده و مرکز آن در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.
فراهم کردن زمینه تبادل اطلاعات پژوهشی، ایجاد ساختار و زمینه های مناسب جهت همکاریهای پژوهشی،  بستر سازی مناسب جهت تولید و انتقال تکنولوژی،  حمایت از ثبت اختراع و اکتشاف و نتایج پژوهش، کمک به گسترش مرزهای دانش و تولید علم، کمک به تجاری سازی نتایج پژوهش و  تسهیل در بهره گیری جامعه از نتایج پژوهش از اهداف این صندوق است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

سرپرست جدید معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم منصوب شد

تولید ضد یخ بدنه هواپیما در کشور

سامانه انتشار اطلاعات طرح‌های پژوهشی بنیاد ملی علم ایران راه‌اندازی شد

گزارش تبصرة ۹ «قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیة آثار علمی» منتشر شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها