سه شنبه، ۴ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Tuesday, 23 April , 2024

فراخوان محققان برای تدوین “کتاب مرجع ایمنی زیستی کشور”

نسخه قابل پرینت
کد خبر:21704
یکشنبه، ۴ تیر، ۱۳۹۶ | 10:53

فراخوان محققان برای تدوین “کتاب مرجع ایمنی زیستی کشور”

ستاد توسعه زیست فناوری اعلام کرد: “کتاب مرجع ایمنی زیستی کشور”  را به کمک صاحب‌نظران، دانشمندان و دانش‌پژوهان در فصلی با عنوان “ملاحظات ابراز شده” در مورد استفاده از محصولات تراریخته در کشاورزی، محیط زیست و بهداشت تدوین می‌کند.

به گزارش دیده‌بان علم ایران بنا بر اعلام این ستاد، داوطلبان باید حداقل یک مقاله نمایه شده ISI  در زمینه مهندسی ژنتیک و یا ایمنی زیستی داشته باشند و متن نهایی باید مستند به استنادات معتبر علمی باشد و از بهره برداری و   استفاده از پایان نامه‌ها و یا سایت‌های اینترنتی غیر معتبر و … پرهیز شود و منحصرا از مقالات علمی- پژوهشی داوری شده یا سازمان ها و مراجع علمی و بین المللی استفاده شود.

علاقه مندان لازم است فرم اعلام آمادگی، برای تدوین کتاب مرجع ایمنی زیستی کشور را تکمیل و ارسال کنند که این مدارک توسط گروه پژوهش، زیرساخت و توسعه فناوری بررسی و نتایج اعلام می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

نخستین جلسه شورای ملی ایمنی زیستی در دولت سیزدهم برگزار شد

واردات؛ سهم ایران صاحب فناوری از ۱۹۱ میلیون هکتار کشت تراریخته/رییس سازمان حفاظت محیط زیست خواستار شد: اعمال تغییرات در قانون ایمنی زیستی طی دوره ای فشرده

دوشیدن شیر بدون لاکتوز به دست مهندسی ژنتیک

پایان محدودیت غیرقانونی آزمایش میدانی محصولات تراریخته/ کارشکنی وزارت جهاد کشاورزی علیه تولید ملی به رغم واردات گسترده تراریخته‌ها

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها