پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو، مرداد ماه برگزار می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:21052
چهارشنبه، ۲۴ خرداد، ۱۳۹۶ | 13:48

پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو، مرداد ماه برگزار می شود

پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه کارآفرینی فناورانه و توسعه بازار نوآوری ۲۴ و ۲۵ مردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران مجمع اقتصاد فناوری نانو، اصلی‌ترین گردهمایی سالانه مدیران و فعالان اکوسیستم فناوری نانو است. این رویداد که در فضایی نوآورانه ومتفاوت برگزار می‌شود، هر سال بر موضوعات و چالش‌های مختلفی تمرکز دارد.
پنجمین دوره مجمع نیز بر دو مبحث جدی در حوزه نانو متمرکز است. روز اول این رویداد به چالش‌ها، راهکارها و تجربیات مرتبط با کارآفرینی خواهد پرداخت و در روز دوم آن، مباحث مرتبط با توسعه بازار و پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه فروش مورد تحلیل قرار می‌گیرد. بر همین اساس نیز شرکت‌کنندگان می‌توانند اقدام به ثبت‌نام برای حضور در هر دو روز و یا یکی از روزهای مجمع داشته باشند. حضور در پنجمین مجمع اقتصاد نانو، علاوه بر اینکه امکان بهره‌مندی از محتوای اختصاصی نشست‌های مختلف را برای شرکت‌کنندگان فراهم خواهد کرد، فرصتی ویژه برای ملاقات رو در رو و گفت‌وگو با افراد مختلف فعال در حوزه فناوری و نوآوری از قبیل فناوران و مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان، مدیران و تصمیم گیران در شرکت‌های صنعتی، سرمایه‌گذاران و متولیان نهادهای سرمایه‌گذاری و سیاست‌گذاران حوزه نوآوری و علی‌الخصوص فناوری نانو است.
در پایان هر روز، بسته به نوع ثبت نام و حضور افراد در نشست‌های مختلف گواهینامه‌ای با اعتبار ستاد نانو به شما اعطا خواهد شد. اگر اصولاً با فناوری‌های نوین حتی به صورت کلی آشنایی داشته و به کارآفرینی و راه‌اندازی کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری‌های جدید و یا توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان علاقه‌مند هستید، تصور می‌شود حضور در این مجمع برای شما جالب خواهد بود.
آخرین فرصت ثبت نام عادی در پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو ۶ مرداد است و فرصت ثبت نام دیرهنگام نیز روز ۱۸ مرداد پایان خواهد یافت.
چهارمین مجمع اقتصاد فناوری نانو در مرداد ماه سال ۹۵ به همت ستاد توسعه فناوری نانو  معاونت علمی، در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد. این دوره مجمع که با رویکردی جدید و متفاوت از دوره‌های پیشین طراحی و اجرا شده بود، تلاش داشت  با تکیه بر تحلیل تجارب واقعی فناوران و مدیران کسب‌وکارها، در قالب برنامه‌ها و نشست‌های متنوعی ضمن بررسی مفهوم نوآوری باز، به بررسی ابعاد مختلف موضوع همکاری‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های صنعتی پرداخته و راهکارهایی عملیاتی برای توسعه اقتصاد فناوری نانو ارائه دهد.
مخاطبان اصلی مجمع چهارم، شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه‌کننده فناوری‌های نوین، شرکت‌های صنعتی متقاضی بهره‌گیری از نوآوری و واسطین تبادل فناوری بودند.
پنجمین مجمع اقتصاد فناوری نانو به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه کارآفرینی فناورانه و وسعه بازار نوآوری ۲۴ و ۲۵ مردادماه ۹۶ در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

صرفه‌جویی ۲۵ میلیون دلاری با تولید نانوداروی ضدسرطان

ساخت دستگاه اندازه‌گیری زاویه تماس و کشش بین سطحی در کشور

سرکار: کاهش بودجه و تشدید تحریم ها از موانع تحقق صادرات یک میلیاردی محصولات نانو است

درج نشان تاییدیه استاندارد کالاهای نانو ایران از ماه آینده/ تدوین بیش از ۱۰ درصد استانداردهای بین‌المللی نانو توسط ایران

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها