پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

اختصاص گرنت ۵۰ میلیون تومانی به دو ایده برتر دومین سمپوزیوم پزشکی بازساختی بیماری‌های کلیوی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:14709
دوشنبه، ۴ بهمن، ۱۳۹۵ | 13:14

اختصاص گرنت ۵۰ میلیون تومانی به دو ایده برتر دومین سمپوزیوم پزشکی بازساختی بیماری‌های کلیوی

دومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی با محوریت نارسایی‌های مزمن کلیوی و با انتخاب دو ایده برتر برای دریافت گرنت تحقیقاتی به میزان ۵۰ میلیون تومان برگزار خواهد شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، رضا مقدس علی، دبير علمي دومین سمپوزیوم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی بیماری های کلیوی و مجاری ادرار، با اشاره به جامعه هدف این رویداد اظهار کرد: به منظور ارتقا سطح علمي كشور و تبادل دانش در اين زمینه، دومین سمپوزیوم با حضور اساتید برجسته داخلی در حوزه نفرولوژی و ارولوژی و علوم پایه در پژوهشگاه رويان برگزار مي‌شود. اين برنامه به مدت يك روز و به زبان فارسي خواهد بود. جامعه هدف اين رويداد، كليه دانشجويان و فارغ التحصيلان داخلی در رشته هاي زيست شناسي و گرايش هاي مختلف علوم زيستي بويژه دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری و همچنين رشته های پزشکی و پیراپزشکی علي الخصوص متخصصین و رزیدنت های رشته های نفرولوژی و ارولوژی هستند.

مقدس علی با بیان این که در این سمپوزیوم ایده‌پردازی هم خواهیم داشت گفت: دومین سمپوزیوم سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی که با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی و موسسه خیرین پژوهش سلامت رویان برگزار می‌شود، در پایان به دو ایده برتر ارسال شده به سمپوزیوم گرنت تحقیقاتی هر یک به مبلغ ۵۰ میلیون تومان اختصاص پیدا خواهد کرد.

دومین سمپوزیوم سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در بیماری‌های مزمن کلیوی و مجاری ادراری ۱۹ اسفند ماه سال جاری به مدت یک روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، چهره تاثیرگذار بیوتکنولوژی ۱۴۰۲ شد

درمان شایع ترین عفونت دندانی تمایز سلول های بنیادی استخراج شده از پایه دندان

بیست و چهارمین دوره کنگره های دوگانه رویان، شهریورماه برگزار می شود

مدیرعامل بانک خون بندناف رویان خبر داد: آغاز مجدد طرح تزریق سلول های بنیادی بند ناف به کودکان مبتلا به فلج مغزی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها