سه شنبه، ۴ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Tuesday, 23 April , 2024

سومین مسابقه علمی پژوهشی رویان، یادواره دکتر کاظمی آشتیانی برگزار می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:12407
سه شنبه، ۲۳ آذر، ۱۳۹۵ | 13:29

سومین مسابقه علمی پژوهشی رویان، یادواره دکتر کاظمی آشتیانی برگزار می شود

سومین مسابقه علمی-پژوهشی رویان، یادواره زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، ۲۳ دی ماه در پژوهشگاه رویان برگزار می شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، شبکه علمی رویان از محققان در زمینه‌های زیست‌شناسی، پزشکی، مهندسی بافت، دامپزشکی و علوم دامی، روان‌شناسی و جنبه‌های حقوقی تولیدمثل و سلول‌های بنیادی برای شرکت در این رقابت بزرگ علمی دعوت کرده است.

محورهای این مسابقه شامل پزشکی تولید­مثل، سلول­های بنیادی، زیست­ شناسی تکوین و بند ناف، زیست­ فناوری، طب ترمیمی، مهندسی سلول و بافت، پزشکی سرطان، پزشکی مبتنی بر فرد و علوم شناختی است.

متقاضیان شرکت در مسابقه می توانند با ارسال عنوان و خلاصه مقاله در یکی از گرایش های ارائه سخنرانی یا پوستر – به انتخاب خود – شرکت کنند. هر پژوهشگر یا دانشجو تنها امکان ارائه یک چکیده مقاله را دارد و حضور دانشجویان در رقابت منوط به انجام حداقل بخشی از پژوهش و وجود داده های قابل ارائه است. بدیهی است که مقالات مروری در مسابقه پذیرفته نمی شوند.

علاقه مندان شرکت در مسابقه تا ۲۵ آذر ماه جاری فرصت دارند که چکیده مقالات خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

گفتنی است، شبکه علمی رویان به‌ منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علوم زیستی و پزشکی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود  بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های مرتبط بعد از حدود دو سال پیگیری اعضای هیات موسس با حمایت پژوهشگاه رویان و موسسه خیرین پژوهش سلامت رویان، فعالیت رسمی خود را از اردیبهشت ماه امسال آغاز کرده است.

شناسایی دانشجویان و پژوهشگران مستعد و جذب آنها به پژوهشگاه رویان، حمایت از انجام فعالیت های علمی گروهی از قبیل تالیف و ترجمه کتب، نگارش مقاله  و انجام پروژه های تحقیقاتی، بهره گیری از توانایی و خلاقیت اعضای شبکه در توسعه علمی و نهضت تولید علم، تسهیل مشارکت اعضای شبکه در همایش های علمی، ایجاد بانک های اطلاعاتی-علمی، تقویت رابطه علمی با مراکز علمی و دانشگاهها و پژوهشگاه های داخلی و خارجی، برگزاری کارگاههای علمی-آموزشی تخصصی و همکاری با خیرین و مراکز خیریه  حامی پژوهش از اهداف و محورهای فعالیت شبکه اعلام شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

تولید محلول نگهداری بافت پیوندی برای نخستین بار در ایران

دستاورد محققان ایرانی در راستای توسعه روش های درمانی «آرتریت روماتوئید»

شناسایی سه مورد ژن معیوب در زنان نابارور مبتلا به توقف بلوغ تخمک و توقف کلیواژ

بررسی اپیدمیولوژی اثر عوامل مختلف روی قطعه‌قطعه شدن DNA اسپرم مردان نابارور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها