شنبه، ۱ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Saturday, 20 April , 2024

«دوره طلایی نانو»، فردا میزبان دانشمندان کشور

نسخه قابل پرینت
کد خبر:11143
چهارشنبه، ۳ آذر، ۱۳۹۵ | 10:59

«دوره طلایی نانو»، فردا میزبان دانشمندان کشور

پنجمین کنفرانس علمی و دوره طلایی نانو با حمایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی  آذرماه سال جاری میزبان دانشمندان کشور در عرصه نانوفناوری می‌شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران با حمایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، پنجمین کنفرانس علمی و دوره طلایی نانو، ۴ و ۵ آذر ماه ۱۳۹۵ میزبان دانشمندان کشور خواهد بود.

این کنفرانس و دوره علمی، با هدف بررسی و تبادل آخرین یافته‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف از جمله مفاهیم پایه، روش‌های ساخت وسنتز نانومواد، روش‌های شناسایی و آنالیز نانوساختارها، تجاری‌سازی و ثبت پتنت با پنل اختصاصی روش‌های نوین دارورسانی هدفمند به سرپرستی عظیم اکبرزاده رییس پیشین پایلوت نانوبیوتکنولوژی انستیتو پاستور و با مدیریت اجرایی عباس میرزاپور مدیر نهاد توسعه و ترویج کارگروه نانو واحد علوم و تحقیقاتو با حضور دانشمندان برجسته کشور در حوزه‌های مختلف شیمی، بیوتکنولوژی، داروسازی و مهندسی پزشکی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در روزهای برگزاری کنفرانس، نمایشگاه جانبی ارایه دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه فناوری نانو در محل برگزاری این رویداد برقرار است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

موفقیت محقق ایرانی در تولید بانداژ ضدعفونت با عصاره حنا و نانوالیاف

صرفه‌جویی ۲۵ میلیون دلاری با تولید نانوداروی ضدسرطان

ساخت دستگاه اندازه‌گیری زاویه تماس و کشش بین سطحی در کشور

موفقیت محققان دانشگاه شریف در ساخت صفحات لمسی الکترونیکی شفاف و منعطف بر پایه نانوژنراتور

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها