جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

دکتر دومیری گنجی، سرپرست دانشگاه فناوری‌های نوین آ‌مل شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:10821
چهارشنبه، ۲۶ آبان، ۱۳۹۵ | 14:34

دکتر دومیری گنجی، سرپرست دانشگاه فناوری‌های نوین آ‌مل شد

دکتر محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی ، دکتر داوود دومیری گنجی را به عنوان سرپرست دانشگاه فناوری‌های نوین آمل منصوب کرد.

به گزارش دیده‌بان علم ایراندر حكم دكتر فرهادي خطاب به دكتر گنجي آمده است: امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرست دانشگاه  تخصصي فنّاوري هاي نوين آمل را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفريني آن در اقتصاد دانش بنيان و تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي ایفا نمایید.
گفتني است دکتر داوود دومیری گنجی ، دارای دکتری مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با مرتبه استادي است و تاكنون چندين بار از سوی موسسه تامسون رویترز، به عنوان دانشمند برتر در حوزه مهندسی معرفی شده است.

دکتر داوود دومیری گنجی، دارای دکتری مکانیک از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل است که ۹ سال متمادی از سوی موسسه تامسون رویترز، به عنوان «دانشمند یک درصد برتر پراستناد جهان در حوزه مهندسی» معرفی می‌شود.

این استاد برجسته مهندسی کشور تا کنون بیش از ۶۰۰ مقاله داخلی و خارجی منتشر کرده است.

همچنين وزير علوم در نامه جداگانه اي از خدمات  دكتر  اكبر حاجي زاده مقدم رئيس سابق  دانشگاه تخصصي فنّاوري هاي نوين آمل قدردانی کرد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

گفت‌وگوی صریح دانشمند پراستناد ایران درباره توقف شتاب تولید علم: چند سیاستگذار علمی و رییس دانشگاه جزو دانشمندان یک درصد برترند؟!

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها