جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان برگزار می‌شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:998
شنبه، ۱۵ خرداد، ۱۳۹۵ | 12:23

کنفرانس بین‌المللی بازاریابی در صنایع دانش‌بنیان با هدف توسعه صادرات شرکت های دانش‌بنیان ۲۰ تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش دیده بان علم ایران این کنفرانس توسط انجمن تحقیقات بازاریابی ایران، انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) ، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری در سالن تلاش وزارت کار برگزار می‌شود.

محورهای کنفرانس را اهمیت پژوهش بازار در توسعه اقتصاد دانش بنیان، نقش پژوهش‌های سندیکایی بعنوان راهکاری برای دستیابی به اطلاعات بازار با کاهش هزینه‌ها، ارائه تجارب شرکت‌ها در بازاریابی و کسب و کارهای دانش بنیان و پژوهش‌های بازاریابی بین الملل و نقش آن در توسعه صادرات با محوریت صنایع دانش بنیان تشکیل می دهد.

همچنین از دیگر محورهای کنفرانس بین المللی بازاریابی در صنایع دانش بنیان می توان به تاثیر مطالعات بازار بر فرآیند توسعه محصول (از ایده تا بازار)، روش های تست ایده و نوآوری ها پیش از ورود به بازار و بازاریابی نوآوری ها پس از تست ایده، شناخت دیدگاه های مصرف کنندگان برای خلق ارزش و تعریف منافع کارکردی و احساسی بر اساس نوآوری های محصول اشاره کرد.

شرکت های دانش بنیان برای حضور در کنفرانس می توانند از حمایت کریدور خدمات صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی استفاده کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

ساخت «فلزیاب صنعتی» با قابلیت تشخیص سریع ضایعات فلزی در خطوط تولید

افتتاح خط تولید کاملا بومی «لوله خلأ خون‌گیری» در کشور

اعطای تسهیلات رشد تولید دانش‌بنیان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان/ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات به دانش بنیان ها

حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در خدمت‌رسانی به زائران اربعین

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها