جمعه، ۷ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Friday, 26 April , 2024

دامپزشک نمونه کشور معرفی شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:9137
یکشنبه، ۱۸ مهر، ۱۳۹۵ | 03:40

دامپزشک نمونه کشور معرفی شد

دکتر ثوره جلیل ابراهیم از دامپزشکان شاغل در بخش دولتی اداره کل دامپزشکی استان قزوین از سوی سازمان دامپزشکی کشور به عنوان دامپزشک نمونه کشوری انتخاب شد.
به گزارش دیده بان علم ایران دکتر ثوره جلیل ابراهیم در سال ۱۳۶۵ از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و از همان سال تا سال ۱۳۸۹ بعنوان کارشناس آزمایشگاه تشخیص و درمان اداره کل  دامپزشکی استان قزوین مشغول به فعالیت بود . طی سالهای ۹۰ تا ۹۲ به عنوان سرپرست آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی انجام وظیفه کرد و در سال ۱۳۹۲ به عنوان رئیس اداره دارو و درمان اداره کل منصوب شد .
بر اساس اعلام سازمان دامپزشکی کشور تلاش مثال زدنی همراه با پیگیری جدی در امور محوله ، تعهد بالا و مسئولیت پذیری در تمامی مراحل خدمت از صفات بارز اداری دکتر ثوره جلیل ابراهیم می باشد.
 مشارکت در طرح های همچون پایش ملی باقیمانده ها در مواد غذایی ، پایش بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و همچنین پایش بیماریهای متعدد در آبزیان و زنبورعسل و نیز پایش باکتری بروسلا در محصولات لبنی در استان قزوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین از جمله اقدامات شاخص این دامپزشک نمونه است .
سازمان دامپزشکی کشور سالانه از بین تمامی دامپزشکان شاغل در بخش دولتی در سراسر کشور نسبت به معرفی یک دامپزشک نمونه اقدام میکند.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

رییس سازمان دامپزشکی کشور: دامپزشکی، خط اول تشخیص حملات زیستی است/طغیان آنفلوانزای طیور را امسال نخواهیم داشت

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها