جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

فستیوال نوآوری های صنعت مواد غذایی برگزار می‌شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:8931
چهارشنبه، ۱۴ مهر، ۱۳۹۵ | 11:56

رییس مركز فن‌بازار ملی ایران گفت: پارك فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، پنجمین فستیوال بازار دارایی فكری را در زمینه تخصصی «نوآوری‌های صنعت مواد غذایی» برگزار می‌كند.

به گزارش دیده بان علم ایران اكبر قنبرپور رییس مركز فن‌بازار ملی ایران اظهار  کرد: در ادامه دستاوردهای خوب رویدادهای فستیوال تخصصی نوآوری در صنعت لوازم خانگی و فستیوال نوآوری‌های حوزه تجهیزات پزشكی، مركز فن‌بازار ملی ایران درصدد است چند فستیوال تخصصی دیگر را نیز تا پایان سال جاری برگزار کند.
قنبرپور گفت: در آخرین فستیوال تخصصی كه در حوزه تجهیزات پزشكی برگزار شد نمایندگان بیش از ۸۰ شركت تولیدی و ۱۰ شركت سرمایه‌گذاری و VC حضور داشتند و بیش از ۴۰ جلسه دوجانبه بین بیش از ۱۵ سرمایه‌گذار- تولیدكننده و ۱۹ مخترع برگزار شد كه مذاكرات همكاری در حال ادامه است.
وی با اشاره به برگزاری فستیوال‌های تخصصی نوآوری با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در یك حوزه تخصصی-كاربردی گفت: نوآوری‌های حوزه‌هایی كه حائز شرایط می‌شوند پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب، در روز برگزاری فستیوال به صورت حضوری برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رودررو فراهم می‌شود.
رییس مركز فن‌بازار ملی ایران ادامه داد: در صورت انجام معامله از طریق بازار دارایی فكری، حمایت­های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.
قنبرپور خاطرنشان کرد: فستیوال نوآوری‌های صنعت مواد غذایی در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد و متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را تا ۳۰ مهرماه به دبیرخانه فستیوال ارسال کنند.
تاكنون در بازار دارایی فكری ۴ اختراع و ۱ طرح صنعتی به فروش رفته است و جمع معاملات صورت گرفته در این بازار نزدیك به ۴۰ میلیارد ریال بوده است.
فستیوال نوآوریی‌های صنعت مواد غذایی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط مرکز فن بازار ملی ایران که در پارک پردیس معاونت علمی مستقر است برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پرواز هواپیمای آتش‌نشان ایرانی مجهز به مخازن تحت فشار

بهره برداری از دستگاه شبیه‌ساز پرواز «سسنا ۱۷۲» در باغ کتاب تهران

مهلت ارسال آثار به رقابت علمی بین المللی «کنز» تمدید شد

نخستین مرکز فناوری و نوآوری مهندسی دریا افتتاح می‌شود

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها