- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

شبكه خبري “پژوهشگاه صنعت نفت” راه اندازی شد

شبكه خبري پژوهشگاه صنعت نفت با تمركز بر دستاوردها، فعاليت‌ها و تازه‌هاي فناورانه حوزه انرژي و با حضور دكتر كاتوزيان، رييس پژوهشگاه رونمايي شد.

به گزارش دیده بان علم ایران اين پورتال خبري علاوه بر انعکاس رویدادهای سازمان دربخش‌های مختلف ستاد، صف و اخبار عمومی پژوهشگاه، با دیگر بخش های علمی، پژوهش‌های فناورانه، ستادی و عملیاتی صنعت نفت در تعامل بوده و اخبار اين حوزه را نيز منعكس مي‌كند.

پژوهشگاه صنعت نفت اعلام کرد  این شبكه خبری همگام با رویدادهای حوزه نفت و انرژی در ایران و جهان، امکان و شرایط تعامل گسترده با اصحاب رسانه، کاربران عضو، مخاطبین و علاقمندان به پیگیری این اخبار را فراهم مي‌آورد و به صورت پویا، این امکان را با بهره گیری از آخرین شیوه های اطلاع رسانی ممكن مي‌كند.

اين گزارش حاكي است شبكه خبري پژوهشگاه صنعت نفت از اين پس به عنوان روزآمد فناورانه انرژي مطرح مي‌شود و اولين و تازه‌ترين اخبار مرتبط با حوزه نفت و انرژي از طريق اين شبكه قابل مشاهده است.

همچنين بكارگيري‌ شيوه‌هاي نوين ارتباط الكترونيك، اطلاع رساني به روز و ايجاد زمينه براي تعامل برون سازماني، طراحي جذاب، دسترسي آسان به اطلاعات از نكات حايز اهميت اين رویداد است.

گفتني است علاقه‌مندان مي‌توانند با مراجعه به نشاني news.ripi.ir به شبكه خبري پژوهشگاه صنعت نفت دسترسي پيدا كنند.

انتهای پیام