پنج شنبه، ۶ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Thursday, 25 April , 2024

معاون وزیر علوم: رشد علمی ۶درصدی پیش‌بینی شده برای کشور تا پایان سال فوق‌العاده است

نسخه قابل پرینت
کد خبر:8126
شنبه، ۳ مهر، ۱۳۹۵ | 16:32

معاون وزیر علوم: رشد علمی ۶درصدی پیش‌بینی شده برای کشور تا پایان سال فوق‌العاده است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: براساس آمارهای مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی میزان پیشرفت و رشد علمی کشور تا پایان امسال بالای ۶ درصد پیش‌بینی شده که تحول فوق‌العاده ای است.

 به گزارش دیده‌بان علم ایران سید ضیاء هاشمی در آیین گشایش نهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: همه آمارها نشان می دهد این دوره از جشنواره ملی حرکت، تمایزهای برجسته ای با جشنواره های قبل دارد.

هاشمی جشنواره حرکت را مهمترین برنامه و حرکت علمی و دانشجویی کشور دانست و تصریح کرد: بار اصلی این برنامه ها بر دوش دانشجویان عزیز است و این برنامه ها به شکل مشارکتی با شور، شوق و هیجان وصف ناپذیر برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: این جشنواره در بخش بین الملل و همچنین با حضور وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر دانشگاه های کشور رشد و توسعه کمی بی‌نظیری دارد.

وی اظهار کرد: دو مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی در کنار جشنواره ملی حرکت ویژگی خاصی به این جشنواره داده است.
هاشمی گفت: امسال باید سال مشارکت، نشاط، امید، فعالیت و پیشرفت در دانشگاه ها و کشور ما باشد.
وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: امیدواریم افراد به جای شعار از تریبون ها در صحنه عمل کار پیشرفت و توسعه کشور را پیش ببرند.
وی گفت: امیدواریم به جای شعارهای متعارف، همگان همدلانه راه پیشرفت را طی کنند و با زمینه های خوبی که فراهم شده و انگیزه های قوی که شکل گرفته سال رونق، نشاط و پیشرفت باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: همواره جشنواره حرکت یادآور حرکت های علمی و جمعی و نشانگر شور، انرژی، حرکت و هیجان است.
هاشمی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: به همکاران، استاید و دانشجویان عزیز تبریک می گوییم و امیدواریم همانطور که جشنواره ما جشنواره برتری نسبت به سال های قبل است انشاءالله سال تحصیلی جدید هم سال برتری برای دانشگاه ها و دانشجویان خواهد بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

انتظار سه ماهه پنبه تراریخته سه ساله شد/تاکید جامعه بیوتکنولوژی بر تسریع روند تولید محصولات تراریخته

وزیر علوم اعلام کرد: اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پژوهشی ساخت ایران

گیاه آبزی، جاذب جدید نانوذرات سمی

چند واقعیت مهم درباره تولید علم ایران:هیچ گاه اول منطقه نبوده‌ایم/استناد به اسکوپوس ما را در بررسی دچار انحراف می‌کند/خبر خوشی در راه است!

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها