جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

آغاز به کار نهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه شهید باهنر کرمان

نسخه قابل پرینت
کد خبر:8110
شنبه، ۳ مهر، ۱۳۹۵ | 14:21

آغاز به کار نهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه شهید باهنر کرمان

مراسم افتتاحیه نهمین جشنواره ملی حرکت، سوم مهرماه، همزمان با آغازین روز سال تحصیلی، در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهید باهنر کرمان، با حضور استادان و دانشجویان آغاز شد.
به گزارش دیده‌بان علم ایران دبیر علمی نهمین جشنواره ملی حرکت در آیین افتتاحیه این جشنواره که تا پنجم مهر ماه ادامه خواهد یافت گفت: این جشنواره بزرگترین رویداد علمی و دانشجویی است که در کرمان رقم می خورد.
محمدصادق بصیری افزود: تعداد شرکت کنندگان و غرفه های فن بازار در نهمین جشنواره ملی حرکت از نظر کمی دو برابر افزایش یافته و کیفیت این جشنواره نیز بهتر شده است.
وی با اشاره به مصادف شدن زمان برگزاری نهمین جشنواره ملی حرکت با هفته دفاع مقدس گفت: در پوشش این جشنواره به نامگذاری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی و رویداد فرهنگی دفاع مقدس پرداختیم.
وی تصریح کرد: یکی از شاخص های اصلی اقتصاد مقاومتی، شرکت های دانش بنیان هستند لذا باید به سمت ایجاد شرکت های دانش بنیان گام برداریم تا شاهد پیوند صنعت و دانشگاه باشیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: برای نخستین مرتبه در نهمین جشنواره ملی حرکت، میزبان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هستیم.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

انتظار سه ماهه پنبه تراریخته سه ساله شد/تاکید جامعه بیوتکنولوژی بر تسریع روند تولید محصولات تراریخته

وزیر علوم اعلام کرد: اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات پژوهشی ساخت ایران

گیاه آبزی، جاذب جدید نانوذرات سمی

پاکسازی پساب‌های صنعتی از ترکیبات آروماتیک توسط پژوهشگران دانشگاهی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها