جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

راه‌اندازی بازار ایده دانشجویی برای لوازم آرایشی

نسخه قابل پرینت
کد خبر:7933
چهارشنبه، ۳۱ شهریور، ۱۳۹۵ | 11:05

راه‌اندازی بازار ایده دانشجویی برای لوازم آرایشی

نخستین رویداد ایده بازار دانشجویی در حوزه لوازم آرایشی از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران علی علیزاده، دبیر برگزاری ایده بازار آرایشی و بهداشتی با اشاره به برگزاری اولین رویداد ایده بازار در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، گفت: بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده، بسیاری از سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در این زمینه را دارند از این رو ایده های مناسبی که از سوی دانشجویان ارائه می شود مورد حمایت سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به روند برگزاری این رویداد، خاطر نشان کرد: برای این منظور سوالی را تحت عنوان « چگونه می‌توان کسب و کار سود آور و پایدار در حوزه آرایشی و بهداشتی ارائه دهیم» را ارائه کردیم.

علیزاده بیان کرد: ایده‌های ارسالی می‌تواند در حوزه‌های بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی، فرمولاسیون و فرمول‌های جدید و یا مهندسی معکوس شده برای لوازم بهداشتی و آرایشی و برندینگ و مارکتینگ باشد.

وی اضافه کرد: دانشجویان رشته‌های شیمی محض و کاربردی، صنایع و یا مدیریت می‌توانند در این ایده بازار ایده‌های خود را عرضه کنند.

دبیر برگزاری ایده بازار آرایشی و بهداشتی خاطر نشان کرد: از میان طرح‌های ارسال ۸ طرح انتخاب و در روز برگزاری ایده بازار در حضور سرمایه گذاران ارائه خواهد شد.

وی زمان برگزاری این رویداد را هفته اول بهمن ماه ذکر کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا پایان آبان ماه به این رویداد ارسال کنند.

به گفته وی، اولین رویداد ایده بازار لوازم آرایشی و بهداشتی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها