دیده بان علم ایران

جمعه، ۴ فروردین، ۱۳۹۶ | Friday, 24 March , 2017

راه‌اندازی بازار ایده دانشجویی برای لوازم آرایشی

کد خبر: 7933 نسخه قابل پرینت
۳۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۵
راه‌اندازی بازار ایده دانشجویی برای لوازم آرایشی

نخستین رویداد ایده بازار دانشجویی در حوزه لوازم آرایشی از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش دیده‌بان علم ایران علی علیزاده، دبیر برگزاری ایده بازار آرایشی و بهداشتی با اشاره به برگزاری اولین رویداد ایده بازار در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی، گفت: بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده، بسیاری از سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری در این زمینه را دارند از این رو ایده های مناسبی که از سوی دانشجویان ارائه می شود مورد حمایت سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به روند برگزاری این رویداد، خاطر نشان کرد: برای این منظور سوالی را تحت عنوان « چگونه می‌توان کسب و کار سود آور و پایدار در حوزه آرایشی و بهداشتی ارائه دهیم» را ارائه کردیم.

علیزاده بیان کرد: ایده‌های ارسالی می‌تواند در حوزه‌های بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی، فرمولاسیون و فرمول‌های جدید و یا مهندسی معکوس شده برای لوازم بهداشتی و آرایشی و برندینگ و مارکتینگ باشد.

وی اضافه کرد: دانشجویان رشته‌های شیمی محض و کاربردی، صنایع و یا مدیریت می‌توانند در این ایده بازار ایده‌های خود را عرضه کنند.

دبیر برگزاری ایده بازار آرایشی و بهداشتی خاطر نشان کرد: از میان طرح‌های ارسال ۸ طرح انتخاب و در روز برگزاری ایده بازار در حضور سرمایه گذاران ارائه خواهد شد.

وی زمان برگزاری این رویداد را هفته اول بهمن ماه ذکر کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند ایده‌های خود را تا پایان آبان ماه به این رویداد ارسال کنند.

به گفته وی، اولین رویداد ایده بازار لوازم آرایشی و بهداشتی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با دیده‌بان علمی ایران، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود «دیده‌بان علمی ایران» را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
آخرین مطالب
مطالب پربازدید
تمامی حقوق این سایت متعلق به «دیده‌بان علمی ایران» است
Copyright © 2016
Designed By Aryan