- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

تولد ۳۶ کودک در معرض اختلال روانی با اسپرم اهدایی انشتین قلابی!

مرد مبتلا به بیماری‌های روانی جدی، با فروش اسپرم خود به بانک اسپرمی در آمریکا سبب تولد حداقل ۳۶ کودک در معرض اختلالات روانی شد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، مادران تعدادی از کودکانی که بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۴ با استفاده از اسپرم  این مرد باردار شده اند با جست‌و‌جوی مشخصات وی در اینترنت که در پروفایلش در بانک اسپرم خود را فردی کاملا سالم با ضریب هوشی ۱۶۰ – برابر ضریب هوشی انشتین و استفان هاوکینگ – و دانشجوی دکتری مهندسی علوم اعصاب – معرفی کرده بود انتظار داشتند نام او را به عنوان یک استاد برجسته دانشگاه ببینند اما هر چه بیشتر جست و جو می کردند اطلاعاتی بدتر و بدتر درباره او می‌یافتند.

کریس آگلیس که در پی شکایت‌ها و گزارشات اعلام شده، در نهایت خود را به پلیس معرفی کرده اعتراف کرده که اطلاعاتی که به بانک اسپرم ارائه کرده نادرست بوده است.

پنج خانواده آمریکایی، چهار خانواده کانادایی و یک خانواده انگلیسی علیه این بانک اسپرم در جورجیای آمریکا شکایت کرده اند در حالی که طبق ایمیلی که این بانک اسپرم در سال ۲۰۱۴ به یکی از مادران دریافت کننده اسپرم اهدایی آگلیس ارسال کرده تا آن زمان ۱۹ نوزاد پسر و ۱۷ نوزاد دختر با اسپرم  اهدایی این فرد به دنیا آمده اند.

AggelesFullScreen

بر اساس تحقیقات به دست آمده آگلس از بیماری های روانی خطرناکی مانند اسکیزوفرنی، اختلال دوقطبی و خودشیفتگی رنج می برد که احتمال انتقال آن به این ۳۶ کودک و کودکان دیگری که احتمالا با استفاده از اسپرم ذخیره شده وی پس از سال ۲۰۱۴ متولد شده اند بالاست.

angie-collins.jpg.size.custom.crop.1086x724

  آنجی کالینز، مادر یکی از کودکان متولد شده با اسپرم مرد روانی
انتهای پیام