جمعه، ۷ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Friday, 26 April , 2024

دوازدهمین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی برگزار می‌شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:6862
یکشنبه، ۱۴ شهریور، ۱۳۹۵ | 08:20

دوازدهمین کنگره بین‌المللی جراحی‌های کم‌تهاجمی برگزار می‌شود

دوازدهمین کنگره بین‌المللی جراحی ها و تکنیک های کم تهاجمی ۱۹ تا ۲۱ آبان ۱۳۹۵ در مرکز همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران این کنگره توسط مرکز تحقیقات جراحی های کم تهاجمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن علمی جراحان عمومی درون‌بین برگزار  می‌شود.

مهلت ارسال مقالات به کنگره جراحی‌های کم‌تهاجمی تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری است.
دکتر محمد فرهادی رئیس مرکز تحقیقات گوش و حلق وبینی دانشگاه علوم پزشکی ایران و رئیس دوازدهمین کنگره بین المللی جراحی ها و تکنیک های کم تهاجمی (MISTIC) درباره این کنگره گفت MISTIC در ابتدا در سال ۲۰۱۱ به عنوان یک کنفرانس علمی با کیفیت برای گرد هم آوردن افراد شناخته شده بین المللی در چندین رشته از جراحی های کم تهاجمی تشکیل شد. این کنگره برای پر کردن خلاء موجود در آموزش جراحی به وجود آمد. زیرا در حال حاضر نشست های بین المللی کمی وجود دارند که جامعه جراحی را در یک محیط مناسب سطح بالا و تعاملی دور هم جمع کنند.
وی افزود: این نشست موفق در سال ۲۰۱۱، کنفرانس های بعدی را در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ به همراه داشت. در این کنگره چندین زیر مجموعه تخصصی جراحی ارائه شدند و جراحان از سراسر جهان به عنوان هیئت علمی و یا به عنوان مخاطبان شرکت کردند. علاوه بر این، شرکت کنندگان و فلوهای جراحی قادر به ارائه تحقیقات خود بودند.
دکتر فرهادی اضافه کرد: امروزه، MISTIC یک کنفرانس منحصر به فرد جراحی کم تهاجمی است که برخی از شناخته شده ترین جراحان در جهان را برای به اشتراک گذاشتن ایده ها، ایجاد روابط آکادمیک و پیشرفت در اعمال جراحی دور هم آورده است.  MISTIC در سال ۲۰۱۶، یک کنگره بی سابقه در دامنه و عمق خواهد بود که مطمئنا یک تجربه یادگیری بسیار عالی برای همه است.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد:محتوای این کنگره  برای جراحان تمام رشته ها معنی دار خواهد بود. در جلسات کنگره، موضوعات جراحی  مانند جراحی عمومی، زنان و زایمان، ارولوژی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، رادیولوژی مداخله ای، پزشکی لیزر، جراحی قلبی عروقی، بیهوشی و زیر تخصص های آنها را به صورت برجسته مطرح خواهد شد.

 

انتهای پیام

مطالب مرتبط

اهدای عضو پس از مرگ کامل برای نخستین بار در خاورمیانه/دستاورد امیدبخش جراحان ایرانی برای بیماران در انتظار پیوند

در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شد: راهکاری جدید برای جداسازی آنتی بیوتیک «آموکسی سیلین» از آب

/اختصاصی/یافته‌های پیمایش ملی کووید۱۹نشان داد:ایرانیان کمتر از متوسط دنیا خطر کرونا را درک کرده‌اند/پیام‌های متناقض و ادعای زودهنگام مسوولان درخصوص کنترل کرونا به شدت بر رفتارهای پیشگیرانه مردم تاثیر منفی گذاشت

انتخاب گزارش ویدیویی جراح ایرانی به عنوان مقاله برتر ژورنال فدراسیون بین المللی جراحی چاقی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها