جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

معرفی برترین‌ها در نهمین جشنواره فناوری نانو

نسخه قابل پرینت
کد خبر:6404
دوشنبه، ۸ شهریور، ۱۳۹۵ | 09:30

معرفی برترین‌ها در نهمین جشنواره فناوری نانو

ستاد توسعه فناوری نانو یازدهمین جشنواره برترین محصولات نانوفناوری ایران را همزمان با نهمین جشنواره فناوری نانو، برگزار می‌کند که طی آن از محصولات برتر  سال  ۹۴ تقدیر به عمل می‌آید.

به گزارش دیده‌بان علم ایران جشنواره برترین‌های فناوری نانو با برنامه‌ریزی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به صورت سالانه برگزار می‌شود و به بررسی دستاوردهای شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات و تجهیزات مرتبط با فناوری نانو می‌پردازد. به محصولاتی که بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند و جزء برترین محصولات قرار گیرند طی مراسمی همزمان با جشنواره نانو جوایزی تعلق خواهد گرفت.

 محصولاتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند که تأییدیه نانومقیاس آن‌ها تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ صادرشده و جزء برترین‌های سه دوره‌ پیش نباشند. فرآیند ارزیابی با دعوت از شرکت‌ها از نیمه‌مرداد آغاز شده است و تا ۱۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

محصولات شرکت‌ها در چهار شاخص کلان: فناوری، بازار، سازمانی و تولید مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و محصولات برحسب نمرات کسب‌شده در این شاخص‌ها رتبه‌بندی می‌شوند. ارزیابی تا پایان شهریور سال ۱۳۹۵ به پایان رسیده و از برگزیدگان هم‌زمان با افتتاحیه نهمین جشنواره فناوری نانو در مهرماه با اهداء جوایز تقدیر به عمل خواهد آمد.

شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر  از نحوه شرکت در این جشنواره و همین‌طور ارسال مدارک، به صفحه این برنامه در پایگاه اطلاع‌رسانی محصولات فناوری نانو ایران بخش جشنواره برترین محصول مراجعه کنند.

 تاکنون ۱۰ دوره از این جشنواره برگزار شده‌ و محصولات برتر فناوری نانو در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۳ مشخص ‌شده‌اند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

سرکار: کاهش بودجه و تشدید تحریم ها از موانع تحقق صادرات یک میلیاردی محصولات نانو است

از یکشنبه آینده آغاز می شود: بزرگداشت «هفته ترویج علم» با رویکرد «شناخت ایران زمین»

با بررسی گسترده ۱۱ نژاد ایرانی؛ مشخصات ژنتیکی گستره ژنومی جمعیت ایرانی شناسایی شد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: ابرفناوری های دارای رویکرد آمریکایی مثل نانو و بیوتکنولوژی، نگرانی‌ها در مورد انسان و طبیعت را افزایش داده است

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها