جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری برگزار می‌شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:6205
شنبه، ۶ شهریور، ۱۳۹۵ | 10:01

ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت فناوری برگزار می‌شود

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی از برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری در روزهای ۱۷ و ۱۸ آذرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران منوچهر منطقی گفت: ششمین کنفرانس بین‌المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری با شعار یادگیری فناورانه و رقابت پذیری در عصر تعاملات بین‌المللی برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره‌های قبلی این کنفرانس با حضور مقامات عالی رتبه علمی و فناوری کشور و با مشارکت بیش از ۷۰۰ نفر از مدیران، کارشناسان و متخصصان مدیریت فناوری داخلی و بیش از ۴۰ نفر از صاحبنظران خارجی برگزار شد و دستاوردهای قابل توجهی داشت.

به گفته منطقی، ارائه مقالات در دو بخش پوستر و شفاهی در قالب محورهای موضوعی، برگزاری پانل ها و نشست های تخصصی با مدیریت صنایع و تمرکز بر مسایل چالشی و روز کشور و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی به صورت عرضه محور و تقاضا محور از دیگر برنامه های کنفرانس است.

وی تصریح کرد: این کنفرانس بین‌المللی هر ساله با همکاری وزارتخانه ها، نهادها و سازمان های معتبر ملی و بین المللی در این حوزه و جمع زیادی از متخصصان بین المللی و توسط انجمن مدیریت فناوری ایران با هدف ارتقای سطح مدیریت فناوری در کشور برگزار می شود.

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی در خصوص آخرین مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری، گفت: ۱۵ شهریورماه سال جاری آخرین مهلت ارسال مقالات به کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت conference.iramot.ir مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با تصویب کمیته علمی کنفرانس، مدیران و صاحبان کسب و کارهای نوآور و فناوری محور می توانند تجارب علمی خود را با کنفرانس بین المللی و مدیریت فناوری ارسال کنند تا بستری برای تبادل دانش و تجراب بین بنگاه‌ها و ارتقای فرهنگ مستندسازی تجارب مدیریتی فراهم شود.

منطقی با اشاره به محورهای ویژه این کنفرانس گفت: یادگیری فناورانه و رقابت پذیر در بستر تحولات کلان ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه فناوری، تولید و عرضه محصولات و خدمات فناورانه با جهتگیری صادراتی، ظرفیت جذب و یادگیری فناورانه بنگاه های ایرانی و فرصت ها و تهدیدهای تعاملات بین المللی و راهبری هوشمندانه فعالیت های دانش بنیان با استفاده از تجراب گذشته و مبتنی بر شرایط جدید کشور محورهای ویژه کنفرانس بین‌المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری است.

وی خاطرنشان کرد: محورهای تخصصی این کنفرانس نیز شامل مدیریت راهبری فناوری، مدیریت همکاری های راهبردی و انتقال فناورانه، مدیریت مالکیت فکری، مدیریت پژوهش و توسعه، مدیریت نوآوری و توسعه محصولات جدید، مدیریت نواوری خدماتی، مدیریت دانش در خدمت توسعه فناوری و نوآوری باز و شبکه های نوآوری می شود.

منطقی بیان کرد: همچنین تجاری سازی دانش و فناوری، کارآفرینی فناورانه، نهادهای تسهیل گر نوآوری، تامین مالی نوآوری و توسعه فناوری، آینده پژوهی و آینده نگاری، ارزیابی فناوری، هوشمندی فناوری، سیاستگذاری و فناوری و نواوری، نظام نواوری ملی، بخشی و فناورانه، آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فناوری و نقش آن در توسعه پایدار، آموزش در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، پژوهش در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری و دیپلماسی فناوری از دیگر محورهای تخصصی تعیین شده است.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

بالگردهای ایرانی در انتظار اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی

پرتاب ماهواره های سنجش از دور ایران تا ۵ سال آینده

ایران، پیشتاز تولید مقالات علمی هوافضا در منطقه

نخستین مرکز نوآوری پهپادهای تجاری افتتاح شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها