جمعه، ۱۰ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 29 March , 2024

آیین‌نامه جدید ارتقای هیأت علمی ابلاغ شد/ماراتن مقاله‌نویسی اساتید پایان می‌یابد؟

نسخه قابل پرینت
کد خبر:4878
سه شنبه، ۱۲ مرداد، ۱۳۹۵ | 16:04

آیین‌نامه جدید ارتقای هیأت علمی ابلاغ شد/ماراتن مقاله‌نویسی اساتید پایان می‌یابد؟

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ آیین‌نامه جدید جذب و ارتقای هیأت علمی دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش دیده‌بان علم ایران، دکتر محمد فرهادی روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پارک علم و فناوری خراسان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آئین نامه جدید جذب و ارتقای هیئت علمی دانشگاه‌ها به طور جامع و کامل ابلاغ شده است.

وی افزود: در آئین‌نامه جدید صرفا تولید مقاله باعث ارتقای اعضای هیات علمی نمی‌شود و برای کار عملی،  چاپ مقاله در ژورنال های معتبر جهانی، کار تولیدی، تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و کار تیمی امتیاز ویژه در نظر گرفته می‌شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در برنامه های آموزشی خود بر کارورزی و کارآموزی تاکید دارد و دانشجویان ممتاز برای جذب در هیئت علمی در اولویت هستند.

فرهادی خاطر نشان کرد: دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های برتر خارج از کشور،  کارشان را در هئیت علمی به مدت یک‌سال آغاز می کنند و در آن مدت مراحل جذب آنها انجام می شود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

فراز و فرود یک استعفای تاریخی در تحقیقات نظام سلامت ایران

دکتر منصوری: سرانه بودجه تحقیقاتی در ایران کمتر از دو درصد کشورهای پیشرو است! جلب خوشایند مسوولان با آمار گزینشی، مشکلات بخش پژوهش را بیشتر می کند

«مشق علم» در دولت خاتمی چگونه به «سرقت علمی» در دولت های بعد رسید؟

در گزارش ستادراهبری نقشه جامع علمی مطرح شد:ایران جزو پنج کشور برتر جهان در رشدکارآفرینی/اشتغال ۳۰۰هزار نفر در شرکتهای دانش‌بنیان/پیشنهاد طراحی ارز دیجیتال ایرانی

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها