سه شنبه، ۲۸ فروردین، ۱۴۰۳ | Tuesday, 16 April , 2024

بازار دارایی های فکری نوآوري‌هاي تجهيزات پزشكي برگزار می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:4758
دوشنبه، ۱۱ مرداد، ۱۳۹۵ | 11:32

فستيوال نوآوري‌هاي حوزه تجهيزات پزشكي، دوشنبه اول شهريور ماه مقارن با روز پزشك و بزرگداشت حكيم ابوعلي سينا در اتاق بازرگاني صنايع،‌ معادن و كشاورزي ايران برگزار مي‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران اكبر قنبرپور رئيس مركز فن‌بازار ملي ايران ضمن اعلام اين خبر گفت: بيش از ۱۰۰ نوآوري به دبيرخانه اين فستيوال ارائه شد و بيش از ۵۰ نوآوري حائز شرايط شده‌اند كه از ميان آنها ۷ نوآوري براي ارائه حضوري به سرمايه‌گذاران و توليدكنندگان حوزه تجهيزات پزشكي در روز رويداد انتخاب مي‌شوند.

قنبرپور ادامه داد: با تعامل گسترده‌اي كه با فعالان اين حوزه در نمايشگاه ايران‌هلث انجام شد و همچنين با اعلام حمايت نهادهاي مرتبط از جمله اتحاديه صادركنندگان تجهيزات پزشكي و انجمن صنفي توليدكنندگان و صادركنندگان تجهيزات پزشكي،‌ دندانپزشكي و آزمايشگاهي، استقبال خوبي از سوي سرمايه‌گذاران و توليدكنندگان تجهيزات پزشكي براي حضور در اين فستيوال پيش‌بيني مي‌شود.

قنبرپور بیان کرد: در صورت حصول توافق و انجام معامله از طريق بازار دارايي فكري، حمايت‌هاي مادي و معنوي معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري براي تكميل مستندات اختراعات و نيز خريد اختراعات توسط صنعتگران و سرمایه­ گذاران در قالب ارائه تسهيلات وجود خواهد داشت.

متقاضيان حضور در اين فستيوال مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص فراخوان، شرايط و ضوابط فستيوال و ثبت نام در اين فستيوال به سايت www.techfestival.irمراجعه کنند.

در فستيوال‌هاي بازار دارايي فكري که با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در يك حوزه تخصصي -كاربردي برگزار می‌شود، نوآوري‌هاي آن حوزه تخصصي كه حائز شرايط مي‌شوند پس از طي فرآيند ارزيابي و انتخاب، در روز برگزاری فستیوال به صورت حضوری براي سرمايه‌گذاران و تولیدکنندگان معرفي شده و زمينه تعامل بين طرفين با برگزاري جلسات رودررو فراهم مي‌شود.

 

انتهای پیام

مطالب مرتبط
نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها