سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی استعفا داد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:45559
یکشنبه، ۲۱ مهر، ۱۳۹۸ | 11:34

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی استعفا داد

در پی برکناری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر امیر محسن ضیایی، معاون آموزشی دانشگاه نیز استعفا داد.

به گزارش دیده بان علم ایران در متن استعفانامه دکتر ضیایی خطاب به اعضای هیات علمی و کارکنان حوزه آموزش دانشگاه آمده است:
«ضمن تشکر از رییس محترم سابق دانشگاه در اعتماد به اینجانب، اینک که دوره فعالیتم در معاونت آموزشی به پایان رسیده و علیرغم محبت سرپرست محترم دانشگاه، مصلحت دیدم مجددا اهتمام بیشتری در نقش پرافتخار معلمی دانشگاه داشته باشم. لذا بر اینجانب فرض است که بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود را از همه عزیزانی که بر بنده منت گذاشته‌اند و در این دو سال نهایت تلاش و معاضدت صادقانه را با حوزه آموزش دانشگاه مبذول نموده‌اند،‌تقدیم نمایم. بی شک دستاوردهای بزرگ آموزش دانشگاه در این سفر دشوار ولی شیرین جز با همدلی و تلاش بی شائبه شما همراهان و همسفران حاصل نمی آمد.”

ضیایی در گفت وگو با ایسنا درباره علت استعفای خود گفت: در زمان تغییر مسئولیت‌ها، رفتار حرفه‌ای ایجاب می‌کند که مدیران و معاونان مجموعه با ارایه استعفانامه، دست مدیریت جدید را برای ادامه همکاری باز بگذارند. همچنین ما جزو اعضای هیات علمی و از مجموعه دانشگاه هستیم و استعفا به معنای جدایی از مجموعه دانشگاه و سایر معانی جانبی نیست.

وی با بیان اینکه همچنان به عنوان عضو هیات علمی، دبیر جذب و عضو هیات ممیزه به همکاری با دانشگاه ادامه می دهد، گفت: این استعفا معنای خاصی نداشته و با موضوع خاصی ارتباط ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر اینکه دکتر زالی – سرپرست جدید دانشگاه – از وی تقاضای استعفا نداشته، عنوان کرد: البته بنده به عنوان سرباز دانشگاه همچنان به همکاری خود ادامه می‌دهم.

با دستگیری یک دانشجوی قلابی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این دانشگاه طی هفته‌های گذشته درگیر چالش‌ها و مباحث جدی آموزشی و مدیریتی بود.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

علت احتمالی استعفای ستاری، ناهماهنگی های ناشی از معاونت فناوری وزارت علوم است

تاسیس دو مرکز تحقیقاتی جدید در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

پاسخ کامل دکتر ملک زاده، معاون مستعفی تحقیقات وزارت بهداشت به بیانیه بسیج دانشجویی ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی ایران

فراز و فرود یک استعفای تاریخی در تحقیقات نظام سلامت ایران

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها