- دیده بان علم ایران – Iran Science Watch - https://didehbanelmiran.ir -

پایان مهرماه، آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره رازی

مهلت ثبت نام در بیست و پنجمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

به گزارش دیده بان علم ایران، جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی شامل دو بخش افراد حقیقی و نهادهای حقوقی حوزه علوم پزشکی است.

برگزیدگان دسته اول از بین محققان، محققان جوان و دانشجو و صاحبان پژوهش‌های برتر و برگزیدگان حقوقی از میان مؤسسات مرتبط با پژوهش شامل دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، نشریات علوم پزشکی، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی و مراکز رشد فناوری و همچنین مؤسسات غیر دولتی حامی پژوهش معرفی خواهند شد.

پژوهشگران می‌توانند در سه کمیته علوم بالینی و سلامت، کمیته علوم پایه پزشکی و کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری در فراخوان جشنواره شرکت کنند و شرط ثبت نام در گروه محققان دو کمیته اول، دارا بودن شاخص H دوازده و بالاتر و برای گروه محققین جوان و دانشجو H هشت و بالاتر است و مبنای ارزیابی برحسب امتیازات کسب شده در کارنامه پژوهشی افراد است.

در کمیته ابداعات، اختراعات و فناوری شرط H index وجود ندارد.

متقاضیان گروه پژوهش برتر می‌توانند به طور مستقل با یک مقاله اصیل پژوهشی پراستناد، با شرایط اعلام شده در فراخوان، در یکی از دو کمیته علوم بالینی و سلامت یا کمیته علوم پایه پزشکی شرکت کنند.

فرآیند ثبت نام با عضویت در سامانه جشنواره رازی و ارسال آثار به صورت الکترونیکی از نشانی الکترونیکی razi.research.ac.ir یا razi.hbi.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام