سه شنبه، ۲۹ اسفند، ۱۴۰۲ | Tuesday, 19 March , 2024

حمایت کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر از صاحبان ایده

نسخه قابل پرینت
کد خبر:45083
چهارشنبه، ۲۶ تیر، ۱۳۹۸ | 13:50

حمایت کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر از صاحبان ایده

کانون همگرایی رویکردهای بین‌المللی امیرکبیر (کهربا) در فراخوانی از افراد و گروه‌های نوپا صاحب ایده متقاضی دریافت حمایت در حوزه بین‌الملل دعوت کرد که از ۲ تا ۱۰ مردادماه درخواستهای خود را به کانون ارائه کنند.

به گزارش دیده بان علم ایران، پیرو برگزاری موفق فراخوان اول کهربا در خصوص حمایت از ایده‌های حوزه امور بین‌الملل در سال گذشته، با توجه توجه به افزایش کیفیت و کمیت خدمات بین‌المللی در حوزه‌های مختلف اعم از رفاهی، اقامتی، تردد و … کانون کهربا در نظر دارد از تمامی افراد و گروه‌های نوپا علاقه‌مند و صاحب ایده در حوزه فعالیت امور بین‌الملل حمایت کند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/uGFli فرم مربوطه را تکمیل و در این فراخوان شرکت کنند.

این فراخوان با محوریت برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت، مدارس تابستانی/ زمستانی بین‌المللی، ارائه خدمات برگزاری ورکشاپ های تخصصی به‌صورت کامل (پذیرش، پذیرایی، اقامت، ویزا، تردد و …)، جذب کارآموز / دانشجو (به خصوص از کشورهای مسلمان و همسایه)، ارائه خدمات ویزا، اقامت و گردشگری به دانشجویان و اساتید ایرانی و خارجی و ارائه بسته کامل خدمات فرصت مطالعاتی به دانشجویان متقاضی ایرانی و خارجی برگزار خواهد شد.

همچنین در خارج از موارد ذکرشده هرگونه فعالیت جذاب که توانایی ارتباط با حوزه بین‌المللی را دارد نیز می‌تواند از سوی متقاضیان ارائه شود.

پس از پایان فراخوان، مراحل آتی و نتایج بررسی‌ها به اطلاع شرکت‌کنندگان خواهد رسید و برای ادامه کار از گروه‌های منتخب دعوت به عمل خواهد آمد.

متقاضیان می توانند سؤالات خود را از طریق kahrobaaut.ac.ir  و یا ۰۹۱۲۷۱۲۰۸۰۲ (صرفاً پیام در واتس آپ یا تلگرام) مطرح کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

موفقیت دانشمند ایرانی در ساخت لباس با قابلیت اندازه‌گیری قند خون

تقدیر از برگزیدگان پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دستاورد محققان ایرانی در شبیه‌سازی دینامیک مولکولی نفوذ آب در غشای پیل‌های سوختی

ابداع روش تحلیلی هوشمند برای مدلسازی تلفیقی اکتشاف ذخایر اقتصادی مس

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها