جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

بزرگداشت نیم قرن فعالیت انجمن ریاضی ایران

نسخه قابل پرینت
کد خبر:44751
یکشنبه، ۲۶ خرداد، ۱۳۹۸ | 10:35

بزرگداشت نیم قرن فعالیت انجمن ریاضی ایران

انجمن ریاضی ایران با اجرای برنامه های مختلف با مشارکت فعال اعضا، پنجاهمین سال تشکیل این انجمن علمی را گرامی می دارد.
به گزارش دیده بان علم ایران، این اقدامات شامل برنامه‌هایی همزمان با پنجاهمین کنفرانس ریاضی ایران در دانشگاه شیراز در شهریور ماه سال جاری و همچنین برگزاری برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در معرفی انجمن و علم ریاضی به اقشار مختلف جامعه، تهیه‌ کلیپ‌هایی با همین منظور برای انتشار در فضای مجازی، گردآوری و انتشار خاطرات اعضای جامعه ریاضی پیرامون فعالیت‌های انجمن، معرفی بنیانگذاران و پیشکسوتان انجمن، نقد و نظر پیرامون نیم قرن فعالیت انجمن و …  خواهد بود. به همین منظور کمیته ای با نام «کمیته بزرگداشت نیم قرن فعالیت انجمن ریاضی ایران» از سوی شورای مرکزی انجمن تشکیل شده است.

انجمن از اعضای جامعه ریاضی درخواست کرده ضمن ارسال نظرات و پیشنهادهای خود برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه ها، خاطرات، عکس ها، فیلم ها و یا نوشته هایی را که در این رابطه در اختیار دارند به هر شکل که مناسب می‌دانند( واگذاری به انجمن یا امانت دادن) برای این کمیته بفرستند.

همچنین چنانچه امکان  همکاری با این کمیته را در راستای اهداف ذکر شده دارند به انجمن اطلاع دهند. علاقمندان می توانند بدین منظور با ادمین‌های کانال تلگرامی انجمن ریاضی ایران تماس گرفته یا از طریق پست الکترونیک انجمن به نشانی های iranmathims@gmail.com و iranmath@ims.ir با قید عنوان «نیم قرن با انجمن» اطلاع دهند.

نوشته ها، خاطرات، عکس ها و فیلم ها و دیگر نمادها و یادبود‌های  ارسالی به نام تهیه کنندگان یا ارسال کنندگان در سایت و کانال انجمن منتشر و در مجموعه‌هایی هم که به همین منظور تهیه می شود درج خواهد گردید.

مطالب مرتبط

درگذشت ریاضیدان برجسته ایرانی در سانحه تلخ رانندگی

اعلام فراخوان دومین جایزه مریم میرزاخانی

نمایه شدن مجله انجمن ریاضی ایران در MathSciNet

انتگرال را به سرفصل آموزش ریاضی دبیرستان ها برگردانید! بیانیه مشترك انجمن های ریاضی و فیزیک ایران در خصوص آموزش ریاضی متوسطه

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها