جمعه، ۳۱ فروردین، ۱۴۰۳ | Friday, 19 April , 2024

مدل ملی تعالی سازمانی شرکت ها رونمایی شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:44693
سه شنبه، ۲۱ خرداد، ۱۳۹۸ | 13:30

مدل ملی تعالی سازمانی شرکت ها رونمایی شد

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری (INOTEX) از مدل ملی تعالی سازمانی یکی از کارگزاران توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی رونمایی شد.

به گزارش دیده بان علم ایران، شرکت دانش‌بنیان «خدمات فناوری تکچی شرق» کارگزار توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، بر اساس نیاز و فرهنگ سازمان های ایرانی، تحولات محیطی و با هدف ایجاد سازمان های پایدار، اقدام به طراحی مدل ملی تعالی سازمانی منطبق با شرایط شرکت‌های کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ تولیدی کرده است.

این شرکت با آسیب شناسی مدل های تعالی موجود و استفاده از آخرین پیشرفت های علمی دنیا در حوزه اندازه گیری سازمانی و همچنین مطالعه دقیق روی نیازهای سازمانی، مدل ملی تعالی سازمانی را طراحی کرده است.

شرکت دانش بنیان خدمات فناوری تکچی شرق به عنوان مرکز اندازه گیری و عارضه یابی پیشرفته سازمانی در ایران و کارگزار خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در سال ۹۷ با حمایت صندوق بیش از ده شرکت دانش بنیان در حوزه های فناوری مختلف را بر اساس مدل ملی تعالی سازمانی ارزیابی کرده است.

این مدل با استقبال گسترده شرکت های دانش بنیان و شرکت های بزرگ صنعتی کشور مواجه شده است. همچنین، برای توسعه و به کارگیری این مدل، یک دوره آموزشی یک‌ساله طراحی شده است و بیش از ۸۰ نفر از مدیران تعالی سازمان های بزرگ کشور در حال گذراندن آموزش های لازم برای ارزیابی سازمان های خود بر اساس مدل تکچی هستند.

مراسم رونمایی از مدل ملی تعالی سازمانی تکچی در دومین روز از هشتمین نمایشگاه اینوتکس با حضور مرضیه شاوردی، مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

«مرکز ملی پیشران طراحی تراشه» راه‌اندازی می‌شود

ساخت «فلزیاب صنعتی» با قابلیت تشخیص سریع ضایعات فلزی در خطوط تولید

افتتاح خط تولید کاملا بومی «لوله خلأ خون‌گیری» در کشور

اعطای تسهیلات رشد تولید دانش‌بنیان تا سقف ۱۰۰ میلیارد تومان/ایجاد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات به دانش بنیان ها

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها