چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، ۱۴۰۳ | Wednesday, 24 April , 2024

دعوت به گذراندن پایان‌نامه کارشناسی ارشد در طرح چشمه نور ایران

نسخه قابل پرینت
کد خبر:42779
دوشنبه، ۱۰ دی، ۱۳۹۷ | 11:39

دعوت به گذراندن پایان‌نامه کارشناسی ارشد در طرح چشمه نور ایران

طرح چشمه نور ایران (شتابگر ملی ایران) با همکاری‌ آزمایشگاه‌های معتبر دنیا برای تربیت نیروهای متخصص از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری علاقه‌مند جهت گذراندن پروژه پژوهشی پایان‌نامه خود در زمینه ابزارهای مشخصه‌ یابی باریکه الکترون (Electron Beam Diagnostic systems) دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار دیده بان علم ایران، دانشجویان در این راستا به آزمایشگاه تحقیق و توسعه طرح چشمه نور ایران دسترسی خواهند داشت و خواهند توانست زیر نظر کارشناسان این آزمایشگاه پروژه‌ پژوهشی خود را به پایان برسانند.

این آزمایشگاه با در اختیار داشتن ماژول‌های الکترونیک (اهدایی شرکت CAEN ایتالیا به چشمه نور ایران) توانایی انجام پروژه‌ (در زمینه آشکارسازی ذرات و طراحی سیستم های داده برداری مدرن با شمارش زیاد و با قدرت تفکیک زمانی پیکو ثانیه) را دارد.

 دانشجویان متقاضی در رشته های فیزیک، مهندسی هسته‌ای و مهندسی برق-الکترونیک می توانند رزومه تحصیلی خود را همراه با تلفن تماس به نشانی پست الکترونیک  ilsf@ipm.ir ایمیل کنند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

گزارش تبصرة ۹ «قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیة آثار علمی» منتشر شد

شیوه نامه تعیین پایان‌نامه های محصول‌محور علوم پزشکی تدوین شد/حمایت ۱۰۰ میلیون تومانی از پایان نامه های محصول محور

نگاهی متفاوت به پشت پرده پدیده پایان‌نامه نویسی/پایان‌نامه‌نویسان، ظهور «پرولتاریای پژوهشی جدید»/پایان‌نامه نویسی که سالی ۱۰۰ پایان‌نامه می‌نویسد!

دانشگاه آزاد، مهلت دفاع از پایان‌نامه ها را تمدید کرد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها