پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

دومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز برگزار می شود

نسخه قابل پرینت
کد خبر:39754
یکشنبه، ۲۴ تیر، ۱۳۹۷ | 11:05

دومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز برگزار می شود

“پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز” عنوان جشنواره‌ای است که در آن فناوران توانمندی‌های خود در حوزه نقشه برداری مغز را در معرض دید قرار می دهند.

 

به گزارش دیده بان علم ایران دومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز مهر ماه سال جاری برگزار می شود.

ترویج علوم شناختی در حوزه نقشه برداری مغز، ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه و به روز رسانی دانش و اطلاعات پژوهشگران و تعامل با یکدیگر از مهمترین اهداف مد نظر این رویداد است  که نخستین دوره آن  سال گذشته برگزار شد.


در این دوره همزمان با این رویداد جشنواره ای با عنوان “پژوهش و فناوری نقشه برداری مغز” برگزار می شود. در این جشنواره فضای نمایشگاهی رایگان به شرکت های دانش بنیان حوزه نقشه برداری مغز برای معرفی توانمندی هایشان داده می شود.


همچنین معرفی و حمایت از فناوری برتر در حوزه نقشه برداری مغز از دیگر برنامه های این جشنواره است که در آن فناوران و فعالان این حوزه گرد آمده و دستاوردهای خود را در معرض دید قرار می دهند. البته در این رویداد جوایزی نیز به برندگان دومین مسابقه Ibcic و دومین مسابقه fMRI اهدا می شود.

علاقمندان برای حضور در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز مراجعه کنند.


آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در راستای پاسخگوئی به بخشی از نیازهای پژوهشی وفناوری کشور در زمینه ایجاد زیر ساخت تصویربرداری و تحریک مغزی لازم برای تحقیقات شناختی، ارائه خدمات دانش بنیان و روز آمد در حوزه علوم و فناوری های شناختی با بهره گیری از امکانات و نیروهای متخصص با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شده است .

انتهای پیام

مطالب مرتبط

برگزیدگان جایزه ترویج علم «چراغ» معرفی شدند

رییس جدید پژوهشکده فیزیک پژوهشگاه دانش‌های بنیادی منصوب شد

تیم‌های برتر مسابقات علوم اعصاب شناختی دانش‌آموزی معرفی شدند

دومین جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز برگزار می شود

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها