سه شنبه، ۲۸ فروردین، ۱۴۰۳ | Tuesday, 16 April , 2024

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب شد

نسخه قابل پرینت
کد خبر:39302
شنبه، ۲ تیر، ۱۳۹۷ | 11:29

رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب شد

دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر سیدمهدی ابطحی را به ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب کرد.
به گزارش دیده بان علم ایران در متن حکم دکتر منصور غلامی خطاب به دکتر ابطحی آمده است:
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم به سمت «رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان» منصوب می‌شوید. امید دارم
تعامل مؤثر با مدیران اجرایی استان برای توسعه هر چه بیشتر شهرک و حل مشکلات پیش روی توسعه کسب و کار مؤسسات، همراهی و همکاری با نقش آفرینان اصلی در زیست بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه و ایفای نقش بیشتر و مؤثرتر در ارتقای آن، ایجاد شرایط مناسب برای توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه‌های بزرگ استان و تعمیم تجربه موفق شهرک و دانشگاه صنعتی اصفهان به سایر دانشگاه‌های مستعد استان، زمینه سازی برای بهره گیری گسترده تر دانشگاهیان از ظرفیت‌های فراهم شده در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، ارتقای کمی و کیفی خدمات و حمایت‌های مورد نیاز توسعه کسب و کار مؤسسات، ارتقای توانمندی‌های مؤسسات، توسعه کیفی مؤسسات مستقر در شهرک هم زمان با توسعه کمی آنها و حضور مؤسسات در بازارهای فرامنطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، تنوع‌بخشی به منابع مالی مورد نیاز شهرک و بهره‌گیری از سازوکارهای جدید در تأمین منابع پایدار برای توسعه روزافزون شهرک و بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های بخش خصوصی در توسعه کالبدی شهرک، توسعه تعاملات بین‌المللی شهرک و شرکت‌های مستقر در آن و ایجاد شرایط مناسب برای استقرار شرکت‌های معتبر بین‌المللی
مورد اهتمام ویژه جناب عالی و همکاران محترم در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان قرار گیرد.
انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی مأموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.
دکتر سیدمهدی ابطحی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان است.
وی دوره کارشناسی خود را در رشته راه و ساختمان در دانشگاه شیراز، کارشناسی ارشد عمران راه و ترابری را در دانشگاه علم و صنعت و دکترای عمران راه و ترابری را از دانشگاه علم و صنعت اخذ کرده است.
دکتر ابطحی تاکنون چاپ بیش از ۷۰ مقاله در نشریات علمی معتبر داخلی و بین‌المللی و کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی، تألیف ۳ جلد کتاب و ثبت ۵ اختراع را در کارنامه فعالیت علمی و دانشگاهی خود دارد.
وی پیش از این به مدت ۴سال معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان بین سال‌های ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴و از سال ۱۳۹۲ نیز معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان را بر عهده داشته است.
همچنین دکتر غلامی در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر مهدی کشمیری رئیس سابق شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
انتهای پیام

مطالب مرتبط

وزیر علوم: فعلا خبری از تعویق آزمون سراسری و کارشناسی ارشد نیست

برکناری برومند از معاونت تحقیقات و فناوری وزرات علوم/ رحیمی، معاون وزیر علوم شد

فردا در تهران برگزار می شود: جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور/ افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و رونمایی از ۴۰ دستاورد فناورانه

پره‌های فن هوایی کامپوزیتی طراحی و ساخته شد

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها