پنج شنبه، ۹ فروردین، ۱۴۰۳ | Thursday, 28 March , 2024

اصفهان، میزبان سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری

نسخه قابل پرینت
کد خبر:39081
دوشنبه، ۲۸ خرداد، ۱۳۹۷ | 09:41

اصفهان، میزبان سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری (IASP ۲۰۱۸) یازدهم تا چهاردهم شهریور در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش دیده بان علم ایران، کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری که یکی از مهمترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه اقتصاد و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود، پس از سی و چهار دوره برای نخستین بار به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

موضوع اصلی این کنفرانس «حرکت به سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری» بوده و در این رویداد چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت‌ نهادهای توسعه فناوری به ویژه پارک‌های علم و فناوری برای رفع مشکلات شهرها و رسیدن به توسعه پایدار بررسی خواهد شد. همچنین ۳۵ مقاله از ۲۲ کشور در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت شفاهی ارائه خواهد شد.

جان کلاز، مدیر اجرایی سابق برنامه زیست‌گاه انسانی سازمان ملل متحد و شهردار اسبق بارسلونا، سخنران کلیدی کنفرانس و متخصصانی از آلمان، کره‌جنوبی و کشورمان، سخنرانان مدعو این رویداد بین‌المللی خواهند بود.

انتظار می‌رود در این رویداد جهانی ۵۰۰ متخصص حوزه مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از حدود ۵۰ کشور دنیا حضور یافته و ضمن بررسی آخرین تحولات این حوزه و ارائه تجربیات، با دستاوردها و قابلیت‌های نهادهای پشتیبان شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در کشورمان آشنا شوند.

ثبت‌نام برای حضور در این کنفرانس جهانی آغاز شده و متخصصان و علاقه‌مندان حوزه علم و فناوری می توانند با مراجعه به وب‌سایت کنفرانس به نشانی www.iasp۲۰۱۸isfahan.com  به صورت آنلاین ثبت‌نام کنند. همچنین مهلت ثبت‌نام با تخفیف در این کنفرانس ۱۰ تیرماه سال جاری اعلام شده است.

سی و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر ۲۰۱۸ (یازدهم تا چهاردهم شهریور ۱۳۹۷) با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط

پره‌های فن هوایی کامپوزیتی طراحی و ساخته شد

تولید پلیمر سوپر جاذب‌ کشاورزی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

انجماد اسپرم حیوانات نادر در اصفهان

۴۹ میلیون ایرانی، مصرف کننده اینترنت

نظر دهید

* نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند

سرخط خبرها